Aquest curs els alumnes 5è tenen l’oportunitat de rebre l’autor local
Lluís Olivan que recentment, el passat mes de gener, ha publicat a l’editorial Cruïlla el seu primer llibre pel públic infantil.
Des de la biblioteca, amb el consens i participació dels tutors de 5è, s’ha engegat aquesta experiència de lectura cooperativa en la que cada membre dels diferents equips tenen un paper concret: lectors, cerquen les paraules al diccionari, prenen nota de les definicions i entre tots pensen què preguntar al Lluís quan ens vingui a visitar el proper 7 de maig.
Aquesta experiència, a més a més, s’exposarà en l’Espai d’experiències del VI Congrés
“Educació i entorn: llegint, creixem!” que tindrà lloc a la Seu d’Urgell el 31 de maig, 1 i 2 de juny.
|  | 
| Lectura cooperativa | 


 Catàleg DIBA: Aladí
 Catàleg DIBA: Aladí Catàleg Rosa Oriol
 Catàleg Rosa Oriol Recursos formatius i informatius Primària
 Recursos formatius i informatius Primària Recursos TIC-TAC d'Infantil
 Recursos TIC-TAC d'Infantil Consells i receptes per a l'èxit escolar
 Consells i receptes per a l'èxit escolar La Biblioteca està per tu
 La Biblioteca està per tu Directori de blogs i webs de biblioteques escolars de Catalunya
 Directori de blogs i webs de biblioteques escolars de Catalunya Recursos Digital per a la Biblioteca Escolar de Primària
 Recursos Digital per a la Biblioteca Escolar de Primària
Deixa un comentari