2018-19 Audició musical Diada de Sant Jordi

Benvolgudes famílies.

A la diada de Sant Jordi els nostres alumnes han realitzat moltes activitats culturals, manualitats, tallers…

A més a més, durant el matí, tots els alumnes de l’escola han presenciat una audició musical a càrrec de 3 alumnes de l’Institut El Vern.

Us deixem unes imatges i un parell de vídeos.

(Cliqueu a la imatge)

2018/19 Cicle Mitjà visita Radio Caldes

Bona tarda famílies! Els nens i nenes de Cicle Mitjà hem visitat una ràdio local: Radio Caldes!

Durant la setmana passada vam redactar uns reportatges sobre els invents (els nens i nenes de 3r) i sobre els Parcs Naturals de Catalunya (els nens i nenes de 4t). De tots els reportatges que vam fer, a través de votacions, vam triar el que més ens va agradar, i aquests són els que hem gravat a la radio.

Primer, tots els nens i nenes del cicle hem visitat les instal·lacions, hem vist on es grava, la sala del tècnic de so,… Un cop acabada la visita, hem anat a visitar el poble de Caldes de Montbui, mentre els nostres companys/es gravaven el reportatge. Hem vist el safareig, la plaça del lleó i la font del lleó, on l’aigua surt a 74 graus!

Quan han acabat, ens hem trobat tots al Parc de Can Rius, hem jugat una bona estona i finalment hem dinat abans de tornar.

Aquí us deixem l’enllaç per escoltar els 4 reportatges.

Cliqueu AQUÍ.

I clicant damunt de la imatge següent, podreu veure el recull de fotos que hem fet:

Esperem que hageu passat un dia genial!

2018/19 3r Piràmides d’alimentació

Ara que ja fa uns dies que hem passat Nadal i que encara ens estem recuperant dels excessos, què millor que saber quins són els aliments que ens ajudaran a trobar-nos millor.

A tercer ho tenim clar!!

2018-19 Concert de Nadal

Estimats alumnes i familiars:

Us desitgem un feliç any 2019.

I volem fer-ho oferint-vos un recull d’imatges del Concert de Nadal del passat 20 de desembre.

Dir-vos que dintre de pocs dies us podrem mostrar els videos amb les actuacions dels nostres alumnes. Mentrestant, esperem que aquestes fotografies us agradin.

Cliqueu damunt la imatge:

2018-19 Al Cicle Mitjà fem l’amic invisible!

El darrer últim dia del trimestre els nens i nenes de 3r i 4t hem fet l’amic invisible. Aquest any vam haver de preparar un element de decoració per l’arbre per regalar al nostre amic invisible. Us deixem els enllaços als àlbums de fotografies de 3r i de 4t.

Àlbum de 3r (cliqueu damunt de la imatge)

Àlbum de 4t (cliqueu damunt de la imatge)

Detalls de decoració NADAL 2018-19

Benvolguts nens i nenes!

Com és tradició al Cicle Mitjà, l’últim dia d’aquest trimestre, el divendres 21 de desembre, farem l’amic invisible.

Enguany, els nens i nenes de tercer i quart heu d’elaborar un detall de decoració per penjar a l’arbre de Nadal. Aquest detall el regalareu al vostre amic invisible, que serà sorpresa fins l’últim dia.

El detall l’haureu de portar embolicat juntament amb una targeta, que us donarem des de l’escola, on haureu d’escriure un desig o una felicitació de Nadal.

Data límit per portar el regal: dimecres 19 de desembre.

Us donem algunes idees!!! Cliqueu damunt la imatge!

Moltes gràcies

Equip de mestres de Cicle Mitjà

2018-19 4T al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya!

El passat 30 de novembre, els nens i nenes de 4t vam anar al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya a Terrassa.

Allà vam poder participar en una visita teatralitzada anomenada:  “1909. Un passeig per la fàbrica”. Durant aquesta activitat vam poder conèixer com era una fàbrica tèxtil al començament del segle XX, com s’hi treballava i com podia ser la vida dels obrers en aquells temps. Ens ho vam passar pipa.

Un cop acabada la visita, com que el temps no acompanyava massa vam estar a punt de tornar cap a l’escola a dinar, però finalment vam decidir arriscar i anar al parc de Sant Jordi, dinar i jugar una estona.

Us deixem un àlbum amb les imatges de la sortida! Esperem que us agradin!

ACCÉS A L’ÀLBUM SORTIDA AL mNACTEC

2018-19 4T Comencem amb les menjadores d’ocell!

Els nens i nenes de 4t ja hem començat amb el projecte de les menjadores d’ocell. Aquest any serem els encarregats de tenir cura dels ocells de l’escola i dels que tenim a l’entorn.

Avui a la tarda ens ha visitat la Roser, antiga mestra de l’escola, i ens ha explicat tot el que necessitem saber per poder alimentar bé als ocells. També hem preparat les menjadores fetes amb filferro i cacahuets.

Cada setmana hi haurà quatre encarregats que baixaran al bosquet i miraran si els falta aliment. Els hi posarem els cacahuets, poma i pinso.

Roser, moltes gràcies per la teva ajuda!!!

Us deixem un recull d’imatges de com hem preparat les menjadores:

2018-19 3r Museu molí paperer

Després d’haver treballat aferrissadament tot el relacionat amb l’energia i amb els materials, ja estem a punt per visitar el poble de Capellades i un dels seus molins paperers. I a més hem creat paper!

2018-19 4T Medi: La nutrició

Continuem! Tenim moltes ganes de seguir aprenent!

A classe hem parlat sobre el per què ens posem malalts. Els canvis de temps i hem vist que també els virus, provoquen que agafem refredats i la grip!

Entre tots hem vist que el nostre cos està format per uns aparells que ens permeten viure. Aquests aparells són el respiratori, el circulatori, el digestiu i l’excretor. Tots ells formen la funció de nutrició.

A continuació us pengem informació que creiem que us pot ajudar molt a etendre tot allò que anem fent a l’escola. Esperem que us agradi!

CLIQUEU AQUÍ

2018-19 4T Tallers d’agents de convivència

Bon dia famílies, durant aquest primer trimestre els nens i nenes de 4t estem realitzant uns tallers que ens ajudar a ser uns bons agents de convivència.

La Clàudia forma part de la ONG Moviment per la pau, i ens visita cada quinze dies. Realitzem activitats i dinàmiques de grup per entendre i saber què fan els agents de convivència. En definitiva és un projecte d’educació en valors i diversitat cultural.

Us deixem una mostra de les activitats que anem realitzant:

2018-19 3R A tercer fem acrosport!

Els nens i nenes de tercer han après a fer acrosport a l’àrea d’educació física.

Mireu quines figures han fet:

2018-19 4T Medi: El temps i el clima

Els alumnes de 4t hem començat el curs amb moltes ganes!

Ens hem iniciat en el món del temps atmosfèric i el clima, estem descobrint moltes coses noves.

Si voleu tornar a veure els vídeos que posem a la classe, repassar allò que anem treballant a través de jocs i activitats, cliqueu a la part de dalt “4t Medi” i al subtema del Tems atmosfèric i el clima. Allà trobareu molts recursos!

Esperem que us agradin!

2017-2018 3r PROJECTE “EL NOSTRE POBLE”

Bon dia famílies.

Us presentem un recull de fotos del nostre projecte del poble. Hem visitat a l’alcalde , ens hem trobat amb els companys dels Vinyals , hem estudiat el riu Tenes i també hem fet un itinerari pel poble.

Sortida de quart al Jardí botànic de Blanes

Els nens i nenes de quart van anar a visitar el jardí botànic Marimurtra de Blanes.

2017-18 3r visitem el Cosmocaixa

2017-18 4t Pista d’atletisme de Sabadell

Benvolgudes famílies.

Us deixem un recull d’imatges sobre l’activitat a les pistes d’atletisme de Sabadell.

Una experiència professional!

Desitgem que us agradin.

2017-2018 VIDEOS CONCERT DE NADAL

Estimades famílies, a continuació us deixem els videos del concert de nadal del passat 19 de desembre i  i un reportatge sobre el nostre Pessebre vivent, de El Vallès Educa.

Esperem que gaudiu d’aquest record.

P3:

CLIQUEU AQUÍ

2017-2018 FOTOGRAFIES CONCERT DE NADAL

Benvolgudes famílies.

Com han anat les festes nadalenques?

Per començar el segon trimestre us deixem un recull d’imatges del concert de Nadal del passat 19 de desembre.

En els propers dies publicarem els videos.

Esperem que us agradin.

Fotografies:  (agraïm a la nostra ex-alumna Myriam Maza pel fantàstic reportatge de fotografies que ha fet de la nostra festa).

CLIC AQUÍ

Simposi Internacional Escoles inclussives – EBE · EUSMOSI

Com està anant l’estiu?

El passat dijous 13 de juliol, mestres de l’Escola Les Llisses van tenir el plaer de ser convidats al Simposi Internacional Escoles Inclussives al Palau Robert de Barcelona.

De les diferents ponències que van tenir lloc, volem destacat la d’en Robert Roche i Annalissa Morganti, fundador i coordinadora europea, respectivament, del projecte europeu EBE-EUSMOSI, coordinat des de l’UAB juntament amb l’Università di Perugia, l’Università di Udine, University of Zagreb, University of Ljubljana, del qual la nostra escola va estar participant durant el curs 2015-16, amb els alumnes que en aquell moment feien 4t de primària.

Al mes de juny, els coordinadors del projecte ens van venir a gravar a la nostra escola, i ahir van reproduir el video resultant.

La música d’inici i de final ha estat composada pel nostre mestre de música.