PROJECTE D’ARTS ESCÈNIQUES – CICLE SUPERIOR


Els passats 27 i 28 de maig, els/les alumnes de Cicle superior de primària van representar l’obra de teatre QUI ÉS ALÍCIA? al Teatre Ateneu de Sant Celoni.

Aquesta mostra va ser el resultat del Projecte d’Arts Escèniques portat a terme durant  el curs, en el qual van treballar barrejats els dos cursos de 5è i de 6è.

Els alumnes de tot el cicle estaven organitzats en diferents grups de treball: PRODUCCIÓ, encarregats del vestuari, de l’escenografia i atrezzo, i dels efectes de llum i de so; el grup de CIRC, que va participar a diferents escenes fent malabars amb pals i plats xinesos, boles, carioques i van fer figures humanes; el grup de DANSA, que va crear diverses coreografies que formaven part de la història narrada; i el grup de TEATRE,  que va ser el fil conductor de la posada en escena.

QUI ÉS ALÍCIA? narrava les aventures d’una nena, l’Alícia, que comença a patir molts canvis i descobreix que s’està fent gran. Els alumnes, que es van veure identificats amb el personatge en aquests canvis, van saber interpretar l’obra fantàsticament. Les famílies, i abans la resta de companys de primària, van gaudir d’una sessió de teatre ben amena i van aplaudir molt.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà