Benviguda als Reis Mags d’Orient

Els alumnes de 6è de primària de La Tordera han donat la benvinguda als Reis Mags d’Orient des del balcó de Can Ramis de Sant Celoni i els han demanat pau a la terra i llibertat per a tothom.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Tot l’equip docent de La Tordera us desijta unes molt bones festes amb aquest vídeo:

CASAL DE NADAL A LA TORDERA

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CONCERT DE NADAL (Dimecres 19 de desembre)

➡  DÍPTIC CONCERT DE NADAL 18-19 grups A

➡ DÍPTIC CONCERT DE NADAL 18-19 grups B i C

FESTA DE SANTA CECÍLIA 2018

CONSELL ESCOLAR

El passat dimarts 27 de novembre es va realitzar la votació  de mares/pares com a representants del Consell Escolar.

Us informem que les persones escollides han estat:

Ale Marin Nortes  i Laura Garcia Morales.

Podeu trobar més informació penjada a InfoTordera i a la secretaria.

El Centre agraeix als representants marxants Agustí Vilar i Ferran Navàs  la seva dedicació al Consell durant aquests anys.

RECORDATORI CONSELL ESCOLAR

AVUI VOTACIONS AL CONSELL ESCOLAR

Matí de 8.30 a 9.00 h i de 12.00 a 12.30 h

Tarda de 15.00 a 17.00 h a l’Àgora

NOFC

➡ Cliqueu per llegir el document.

DONA EL MILLOR DE TU

Els alumnes del PTT del Sax Sala participen en la creació i execució d’una campanya de donació de sang, que es durà a terme al Sax Sala el proper 30 de novembre de 9 a 13 h i a Can Ramis de 17 a 21 h. El dissabte 1 de desembre, a Can Ramis de 10 a 14 i de 17 a 21h.

Han vingut a presentar a l’equip docent la seva campanya i ens han mostrat un vídeo que han elaborat ells mateixos.

Aquí us deixem l’enllaç:   VÍDEO CAMPANYA DONACIÓ DE SANG

Us animem a participar-hi!

PROGRAMA DE SANTA CECÍLIA

DIA DE LA MÚSICA

Dijous 22 de novembre de 2018

:arrow:Cliqueu per llegir el programa.

Cercavila a la Festa Major de Sant Martí de Sant Celoni

Benvolgudes famílies,

Us donem les gràcies per acompanyar-nos a la cercavila de la Festa Major de Sant Martí a Sant Celoni.

Us recordem que la colla gegantera és oberta a tothom per fer festa. Aprofitem per dir-vos que la propera sortida serà el 16 de desembre per la Marató. Estigueu ben atents a la web de l’escola.

Dossier de la reunió d’aula de P3

Dossier famílies P3 2018-19

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

Segons la RESOLUCIÓ ENS/2232/2018,    d’1 d’octubre, s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics. La llei preveu la representació de tota la comunitat educativa en el consell escolar de centre, que és l’òrgan màxim de govern dels centres educatius. Sou vosaltres, amb la vostra participació en les eleccions, qui ho feu possible. La vostra participació no acaba amb l’exercici del vot, sinó que continua a través dels suggeriments i les propostes que feu arribar als vostres representants.

La convocatòria de les eleccions s’inicia el dilluns dia 5 de novembre de 2018.

Per poder venir a votar a les eleccions consell escolar del nostre centre, que farem el dimarts dia 27 de novembre de 2018, cal que vingueu a revisar el cens que hi haurà penjat a la secretaria a partir del dia 5 de novembre.

Us animem  a participar en aquest procés electoral i que presenteu candidatura abans del divendres 16 de novembre de 2018. Al nostre centre s’han de renovar dos representants del sector famílies.

Si esteu interessats a presentar-vos com a candidats, passeu per Secretaria a recollir l’imprès a partir del dimarts dia 6 de novembre.

Per a més informació sobre el Consell escolar

Calendari eleccions Consell Escolar

Dossiers d’aula d’ESO