SOM DE LES SALESIANES! EL NOSTRE PESSEBRE!

Aquest any com que sóm un gran equip el nostre pessebre és un súper estadi on estan assentats tots els nens i nenes del cole en una grada plena d’estrelles. La nostra entrenadora Team i la nostra estrella de l’esport en Trickster també hi són presents i la Verge Maria, Sant Josep i el Nen Jesús estan també a l’estadi. El nen Jesús és un nen com nosaltres que juga a pilota com nosaltres i porta l’estel del Nadal.

El lema del nostre Nadal:

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

UNA VISITA MOLT ESPECIAL!

Ahir, 15 de desembre els nens i nens de 2n A van fer la carta als Reis Mags de l´Orient.

Es van esforçar molt fent la carta. Han explicat quins eren els seus desitjo, algun secret i com es portaven a casa i a la classe.

A la tarda vam tenir una gran  Sorpresa! Va venir el Patge Melgabà que ve cada any a l’escola a recollir les nostres cartes. Va ser un moment molt especial perquè els ha fet molta il.lusió!!!

Jo li vaig dir al patge Melgabà que eren molt bons nens i que treballaven molt!!!

A SEGON ens visita el PATGE REIAL | Escola Serra de l'Obac

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

PAPAGENO & PAPAGENA

Hola nens i nenes!

Fa uns dies vam anar a l´auditori de Terrassa per veure i escoltar la famosa òpera  de Mozart:¨ Papageno & Papagena¨.

L’òpera ens fa viatjar fins a un bosc imaginari ple de fades i éssers màgics. Allà el protagonista, el Príncep Tamino, anirà a rescatar a la princesa Pamina ajudat per un ocellaire, en Papageno. En aquest viatge es trobarà amb personatges que l’intentaran confondre.

Finalment, tot acabarà de la manera més feliç possible. Fins i tot per a en Papageno que trobarà a la seva Papagena.

Aquesta versió de l’òpera de Mozart mostra tot un seguit de valors com són l’amistat, el coratge o la unió davant de perills o de dificultats.

Vam passar una bona estona i vam gaudir molt de la música de Mozart i de la increible veu dels dos actors.

Petons!

Si cliqueu a sobre de la fotografia es veuràn algunes fotos de la sortida.

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SECTORS ECONÒMICS

Aquesta setmana hem iniciat un nou front d´investigació :  Els sectors econòmics.

Durant aquest front d´investigació aprendrem coses molt interessants com per exemple què és el treball, quins tipus de treballs hi ha ,com es classifiquen, el treball dels nostres pares en quin sector està etc

A continuació us deixo uns vídeos que us poden ajudar!

 

 

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS

Avui dissabte 20 de novembre és el dia internacional dels drets dels infants. El divendres vam fer una celebració  amb la Team i el Trickster que van venir a recordar-nos que en alguns països del món encara no es reconeixen aquests drets.

Totes les persones tenim uns drets que s´han de respectar i tots tenim també uns deures que hem de complir.

Tant els drets com els deures són necessaris per viure en societat i per conviure bé amb els altres.

 

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

PROTAGONISTES

Estimades famílies de Segon A!

Aquest divendres vam acabar de fer les exposicions dels nostres protagonistes sobre la nostra serie preferida. Penseu que malgrat els nervis de parlar en públic ,es van esforçar molt i ho van fer molt bé!!!

Durant aquests dies tots hem gaudit molt!!!

Moltes gràcies famílies per ajudar als vostres fills i filles , sense el vostre ajut no hauria estat possible.

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

LA “R “

Hola nens i nens!

Avui hem après  a l´àrea de català  que la lletra es pronuncia de diferents maneres la R dèbil i la R Forta així com la norma ortogràfica per escriure-la correctament.

Escolteu amb molta atenció aquest vídeo!!!

Petooooons!!!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

EL RECICLATGE : SORTIDA A LA PLACETA

Hola nens i nenes!

Fa uns dies vam anar a la placeta  de davant de l´escola per observar si estava ben cuidada i respectada per la gent del barri.

La Sílvia ens va donar un qüestionari d´observació als diferents grups de treball, on vam respondre totes les preguntes proposades .

En tornar a l´escola vam fer una assemblea en la qual vam parlar de tot el que havíem vist i anotat.

Podem afirmar que la placeta està ben cuidada !!!

Petoneeets!!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

LES TRES ERRES

Hola nenes i nens!

Avui hem treballat a classe el concepte de les tresR.

Les tres erres és una regla per tenir cura del medi ambient, per reduir el volum de residus o brossa. Les 3 R ajuden a tirar menys escombraries, a estalviar i a ser un consumidor més responsable.

Les 3R és molt fàcil de seguir: Reciclar, Reutilitzar Reduir.

Escolteu amb atenció aquesta cançó !!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

RESIDU ON VAS?

El primer front d´investigació  que ha sorgit de les nostres converses ha estat “El Reciclatge”.

Aquesta setmana aprendrem a reciclar bé, això vol dir separar bé els residus a casa nostra i després saber quin residu va a cada contenidor.

Us deixo un conte molt interessant ” El planeta reciclat i els monstres nyam-nyam” que ens  ensenya com fer-ho correctament.

Escolteu amb molta atenció!!!

A continuació us deixo un joc que ens ensenya a quin contenidor va cada residu.

Petoneeets!!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari