INNOVAMAT A CASA

Els alumnes que vulgueu consolidar tot allò de MATES après a classe, ho podeu fer seguint els següents passos:

1. Instal·lar l’APP d’INNOVAMAT al vostre ordinador, tablet, mòbil, etc. Cliqueu al següent enllaç:

APLICACIÓ INNOVAMAT

2. Entrar a l’aplicació. L’usuari és el correu electrònic i la contrasenya la que heu establert en el correu de confirmació.

3. Cliqueu a Llistat d’Applets (a baix a la dreta):

Escolliu l’activitat que el mestre us indica. Per exemple, si el vostre tutor us diu que heu de realitzar l’activitat A35 haureu de fer el següent:

a) Cliqueu a l’apartat A ( veure imatge )

b) Després cliqueu a l’activitat A35 ( veure imatge )

MOLT IMPORTANT

L’ús de la plataforma INNOVAMAT des de casa té unes normes a seguir:

1. Les condicions per treballar la plataforma a casa han de ser les adequades, no pot ser tractada com un joc.
  2. És imprescindible que sigui el propi infant qui faci sol les activitats, encara que s’equivoqui o tingui dubtes.
  3. Només realitzarem les activitats de la plataforma INNOVAMAT a casa quan el tutor ho indiqui a través de l’agenda o el bloc de classe.

CAL SEGUIR AQUESTA NORMATIVA PEL BON DESENVOLUPAMENT DE L’APRENENTATGE DE L’ALUMNE/A.

Bona feina!