DIA 3: DIVENDRES 21 DE GENER #ESCOLAACASA

Bon dia, nens i nenes!! Ja han passat 3 dies!! I demà és cap de setmana!!

Com ja sabeu! Comencem el dia fent l’Escrivim, però després continuarem fent una mica d’exercici. La Yolanda ús a preparat uns jocs i activitats molt xules.

EDUCACIÓ FÍSICA:

Des d’educació física hem començat a treballar amb tot tipus de pilotes que tenim al gimnàs.

  • Us deixo un enllaç de diferents tipus de jocs amb pilotes que podeu fer des de casa.

https://www.sortirambnens.com/activitats/per-fer-a-casa/jocs-per-a-nens/jocs-infantils-per-fer-a-casa/jocs-per-fer-amb-pilotes-de-plastic-a-casa/

  • Com alguns de vosaltres no disposeu d’aquest material a casa o l’espai no és l’adequat per jugar, us proposo una mica d’exercici físic. Només cal clicar l’enllaç i escollir el personatge. Ja veureu com us agrada!

https://www.youtube.com/watch?v=WgGp_Vpek7M

LLENGUA:

A castellà esteu treballant el conte de Hansel y Gretel, segur que ho recordeu! Des de casa seguirem amb el conte de Hansel y Gretel.

MOLTS ÀNIMS A TOTS I TOTES!!! JA QUEDA POQUET PER VEURE’NS!

Publicat dins de ESCOLA A CASA | Deixa un comentari

DIA 2: DIJOUS 20 DE GENER #ESCOLAACASA

Bon dia nens i nenes!! Com esteu?

Comencem amb energia el segon dia!! Primer de tot, agafeu l’ESCRIVIM  i penseu quina frase voleu escriure avui.

INNOVAMAT:
Continuarem treballant els PARELLS I SENARS.

  • Entreu en el vostre compte d’Innovamat i feu les tasques.
  • Busqueu dos pots o caixes que tingueu per casa. Sí no en teniu, podeu fer un dibuix dels 2 pots.
    • Feu 2 cartells que posi PARELLS i SENARS, enganxeu un cartell a un pot i l’altre cartell al segon pot.
    • Escriviu i classifiqueu aquests nombres al pot corresponen.
      (2-7-9-6-4-0-1-13-32-87-54-23-20-44-62)

PROJECTE:

Ja hem treballat el sector PRIMARI i el sector SECUNDARI. Ara aprendrem alguns dels oficis que hi ha en aquests SECTORS.

Recordeu de llegir una mica cada dia!!

MOLTS ÀNIMS A TOTS I TOTES!!!

Publicat dins de ESCOLA A CASA | Deixa un comentari

DIA 1: DIMECRES, 19 DE GENER #ESCOLAACASA

Bon dia nens i nenes!!

Aquests dies estarem a casa, però dimarts que ve ens tornarem a veure!!

Ja heu fet l’ESCRIVIM?? Recordeu que aquests dies de confinament no podem oblidar de fer l’Escrivim, agafarem un full i escriurem una frase d’alguna cosa que ens ha passat o que farem. També hem de llegir una estoneta cada dia.

Cada dia ens veurem a les 11:30 o a les 15:30!! Per veure’ns i parlar tot junts i per fer alguna feineta.

Per avui he preparat unes feines SUPER XULES  de llengua i de projecte.

LLENGUA:

Ahir vam estar treballant la lletra B, BL i BR, continuarem practicant aquestes lletres!!

PROJECTE:

Com ja sabeu aquests dies hem treballat el SECTOR PRIMARI, ara toca començar el SECTOR SECUNDARI!!

  • Mireu aquest vídeo del SECTOR SECUNDARI
    EL SECTOR SECUNDARI – YouTube
  • Després de mirar el vídeo, agafeu un full i responeu aquesta pregunta:
    QUINES ACTIVITATS ES FAN EN EL SECTOR SECUNDARI?

MOLTS ÀNIMS A TOTS I TOTES!!

 

 

 

Publicat dins de ESCOLA A CASA | Deixa un comentari

TARDA DE JOGUINES

Bon dia nens i nenes!!

Divendres passat vam passar molt bona estona jugant amb les joguines que ens han deixat els Reis, el Para Noël o el Tió.

Els nens i nenes van jugar molt amb els cromos de Pokémon i les nines, també van estrenar els jocs que van portar els reis per a tota la classe.

Niños jugando con varios juguetes | Vector Premium

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

TREBALLEM LA X I LA IX

Bon dia, nens i nenes de 2nA!!

Com ja sabeu aquest dilluns 17 farem el dictat de la x i la ix, perquè pugueu practicar ús he buscat unes activitats. També, tindreu el vídeo que vam veure a la classe, per escoltar com sona la lletra x.

MOLTA FORÇA I ÀNIMS!!

Aventura’t amb l’ortografia – Nivell 2 (x/ix) (xtec.cat)

CONTE LLETRA X – YouTube

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

BONA ENTRADA D’ANY 2nA

 

Bon dia nens i nenes !!

Us saludem i us volem desitjar molt bona entrada del segon  trimestre i del NOU ANY  2022. Hem començat amb il.lusió i us deixem dos vídeos sobre els nombres parells i senars que estem treballant a matemàtiques.

GAUDIU-LOS MOLT !!

 

 

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

NADAL A L´ESCOLA

Benvolgudes famílies!

Us deixo el vídeo de l´actuació de les nadales dels vostres fills/es així com la recitació del vers.

També podreu gaudir dels personatges que ens acompanyen aquest curs escolar (la Team i el Trickster) i per últim la felicitació de tota la Comunitat Educativa.

Com a tutora us desitjo un Bon Nadal i bona entrada de l´Any 2022 i que gaudiu d´aquests dies amb la família i evidentment amb els vostres tresors..que m´acompanyen el dia a dia i em fan créixer com a persona i com a professional.

Una forta abraçada i ens retrobem el 10 de gener!!

La Team i el Trickster ens desitgen un BON NADAL!!!

Els vostres fills/es han estat genials!!!

I per últim el  vídeo de la felicitació de l´escola.

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

ACTIVITATS NADAL

Hola nens i nenes de 2n A!

Aquest Nadal us deixarem descansar, podreu gaudir de les festes de Nadal i

només cal que feu aquestes feines, que al vostre caparró es convertiran en eines.

Català

Podeu fer un diari on apuntareu que heu fet els dies més assenyalats del Nadal:

Nit de Nadal, Nadal, Cap d´Any, La Cavalcada dels Reis Mags i el dia de Reis així com algun dibuix.

Ho podeu fer a la llibreta dels dictats o bé en fulles.

Matemàtiques

Per a qui vulgui REFORÇAR tot el que s’ha treballat a classe de matemàtiques, podeu realitzar les següents APPLETS:

Descomposició de números: A14, A23.
Sèries Numèriques:B6 
Operacions Additives Sumes: A 27,A 30 ,A 32.
Operacions Additives Resta : A17,A 27,A30. A 32.
Numeració: A21.

I si voleu jugar una estoneta, podeu entrar en els següents enllaços:

https://edu365.cat/celebracions/nadal/index.html

https://www.edu365.cat/workshop/joc/nadal/index.html

Gaudiu molt!!!

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

NADAL A L´ESCOLA

Hola nens i nenes de 2n A!

Aquesta tarda hem fet la celebració del Nadal  a la classe. El Carles i la Clara ens han explicat un conte molt bonic ” L´estel del Nadal”. També ens han dit que malgrat la pandèmia i tot el que estem vivint ,el més important és celebrar amb molta il·lusió el Nadal amb la nostra família.

Després ens ha visitat la Team  i ens ha dit que el veritable estel del Nadal som nosaltres, el nostre interior.

El  Trickster  com sempre, no s´ha cregut res…

Aquí us deixo un vídeo on recordareu aquest conte tan bonic!

 

La Team ens ha deixat un regalet per cadascun de nosaltres…que ens donarà molta sort!!!

Mireu amb atenció,és maquíssim!!!

 

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

VISITA A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA

Hola nens i nenes de 2n A!

Divendres passat vam visitar la Fira de Santa Llúcia. Vam estar pel centre de la nostra ciutat veient l´arbre de Nadal, el pessebre i com no les paradetes de la fira. Ens ho vam passar molt bé i vam disfrutar d´una estona de joc al parc de Sant Jordi també.

AQUÍ TENIM UNES QUANTES FOTOGRAFIES PER RECORDAR AQUESTA VISITA!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari