HALLOWEEN I CASTANYADA

La Tardor ha arribat a l´escola i ha vingut de la mà de la Castanyada i de Halloween.

Durant la setmana vam estar treballant els diferents aspectes de la tardor  i les festes tradicionals.

Aquest divendres pel matí vam celebrar la festa de Halloween  i per la tarda vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada amb jocs al pati i menjant panellets .castanyes i fruites de la tardor.

Aquí us deixo un recull de fotografies d´aquest dia tant divertit!!!

Disfruteu molt !!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

BONA CASTANYADA I BON HALLOWEEN!!!

Hola nenes i nens de” La classe Encantada”!

Desitjo que passeu una bona castanyada amb les vostres famílies i els vostres amics i amigues !

Per això us deixo unes cançons que us agraden molt!!!

Petoneeeets!!!

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

VIU LA TARDOR

Aquí teniu un recull d´activitats de la Tardor per treballar a l´escola i a casa amb la família.

Gaudiu molt!!

 

Bona Tardor !!! | SOM BELLUGUETS EIXERITS

 

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

ENS VISITA LA POLICIA

Hola nens i nenes de Segon A !

Aquest dimecres passat ens van visitar la Mònica i la Fàtima dos policies municipals de la ciutat de Terrassa.

Ens van fer un taller i ens van explicar moltes coses de la seva feina. La Mònica va preguntar quina era la feina d´un policia i van sortir respostes molt interessants.

La Mònica i la Fàtima ens van dir que estàven per ajudar a tothom.

Després van penjar dos cartells on es diferenciava el que significa ser bona persona del que no ho és.Els nens i nenes ho escrivien en un paper i després ho enganxàven en el cartell.

Va ser un taller molt enriquidor  i ens va fer reflexionar molt!!!

Moltes gràcies Mònica i Fàtima!!!

Aquí teniu un recull de fotografies per recordar aquesta visita.

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

ENS AGRADA LLEGIR!!!

Les nenes i nens de 2n A  alguns matins a l´estona del pati, dediquem 30 minuts a la lectura. Alguns dies fem lectura individual i altres en parelles.

Ens agrada molt gaudir d´aquestes estonetes de lectura amb els companys/es.

Llegir és una de les millors habilitats que podem adquirir. La lectura ens acompanyarà al llarg de tota la nostra vida i amb ella podrem ampliar coneixements, entendre el món que ens envolta, viatjar a llocs fantàstics i viure històries i aventures més que emocionants.

Que important és llegir!!!

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SORTIDA A LA RIERA D´EN GAIÀ

Aquest divendres passat hem fet una sortida matinal, tota la Comunitat de Mitjans a la Riera de Gaià.
Hem esmorzat sota l´olivera,hem escalat, hem jugat i sobretot hem compartit una bona estona amb els nostres companys/es.
Ens ho hem passat molt bé!!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

LA TARDOR

Ja fa dies que ha arribat la Tardor, però potser ara la tenim més aprop…
A classe hem après cançóns ,poemes, rodolins etc…

 

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

BENVINGUTS /ES A SEGON!!!

Hola nens i nenes,benvinguts a segon!
Tenim tot un curs ple d´emocions ,aventures on passarem bons moments.També aprendrem jugant,descobrint i explorant tot allò que ens interessi.

Agafem molta il·lusió i alegria per caminar junts aquest nou curs.
Us desitgem un bon curs!
Molts petonets!!!

Sílvia

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SOM DE LES SALESIANES

Hola nens i nenes de segon!

Fa uns dies vam celebrar la festa d´inici de curs.Va ser molt emocionant perquè feia molt de temps que no estàvem junts tota l´escola i això ens va alegrar molt!

El Toni, el president del gran equip de l´escola ens va presentar el lema d´aquest nou curs : ” SOM DE LES SALESIANES”.

Vam conèixer els nous personatges  La Team i el Trickster.La Team serà la nostra entrenadora i ens acompanyarà aquest nou curs.Ella ens ha animat a fer entre tots un gran equip.

El Trickster és molt diferent a la Team. Ell només vol guanyar i no vol fer equip amb ningú.

Estem contents de conèixer aquest nous personatges i de ben segur que passarem amb ells moments molt divertits!!!

Endavant equip de Segon A!!!

Sílvia

 

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | 1 comentari