La Tardor ha arribat a l´escola i ha vingut de la mà de la Castanyada i de Halloween.
Durant la setmana vam estar treballant els diferents aspectes de la tardor i les festes tradicionals.
Aquest divendres pel matí vam celebrar la festa de Halloween i per la tarda vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada amb jocs al pati i menjant panellets .castanyes i fruites de la tardor.
Aquí us deixo un recull de fotografies d´aquest dia tant divertit!!!
Disfruteu molt !!!





