Últim dia de Segon

Estimada Classe misteriosa i encantada, aquest curs ha estat una mica diferent, vau començar amb la Sílvia i acabeu amb l’Andrea. Han estat uns mesos de moltes emocions i aprenentatges, m’ha agradat molt poder acompanyar-vos en les vostres alegries, en els moments més tristos, quan estàveu tan emocionats que no podíeu evitar fer uns crits d’emoció ben forts, estar amb vosaltres cada minut per veure-us créixer i aprendre, ha estat un gran plaer.

Sou un grup ple d’energia, emoció, ganes de descobrir i investigar, també sou uns grans artistes, ús volíeu passar les hores fent dibuixos i manualitats, però ja sabeu que primer s’havia de treballar i després ja tocava fer les vostres obres d’art, moltes d’elles haurien d’estar en un museu perquè són espectaculars. Seguiu amb aquestes grans virtuts que teniu i gaudiu molt del vostre camí. No em puc deixar de dir que sou els nens i nenes més carinyosos de tota l’escola, mai oblidaré les vostres abraçades, que donàveu a qualsevol moment del dia i les paraules boniques que dèieu i dieu, gràcies a la vostra energia no podia parar de somriure durant tot el dia.

Descanseu molt, aneu a la piscina, a la platja, llegiu molt i gaudir d’aquests mesos.

Ús desitjem unes molt bones vacances

Ha estat un gran plaer poder estar amb tot i totes vosaltres!!

Un petó i una abraçada molt forta!

Ús estimem molt!

Sílvia i Andrea

EL CONCERT DE LA CLIKA

Bon dia nens i nenes!

Ahir vam fer el concert de la Clika!! Que tant ens hem preparat durant tot el curs amb el Francesc.

Va ser molt xulo i divertit, ens ho vam passar molt béé!!

Ús deixo unes fotografies i vídeos, perquè no ús oblideu de res!

Cantata LA CLIKA | SONABLOC

SORTIDA AL PARC DE LES MORISQUES

Bon dia nens i nenes,

Fa unes setmanes vam anar al Parc de les Morisques de Sant Quirze del Vallès, per celebrar l’aniversari de Main.

Ens ho vam passar super bé, no vam parar de jugar i divertir-nos!

Ús deixo una fotografies de la sortida.

Parc de les Morisques de Sant Quirze del Vallès - mama, què fem demà?

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

Practiquem la suma i la resta portant

Bon dia, nens i nenes!!

Aquests dies hem estat aprenent la suma i la resta portant, ja som uns experts!!

Ús deixo uns vídeos per continuar practicant !!

Ànims!

VISITA A LA BIBLIOTECA

Bon dia nens i nenes,

Avui hem anat de visita a la biblioteca, hem après com fer-nos el carnet i com hem d’estar quan entrem a la biblioteca.

Ens han explicat un conte molt xulo de la llegenda de sant Jordi i hem fet una activitat per conèixer alguns contes tradicionals.

I abans de marxar, hem pogut mirar i llegir els llibres, les revistes i els DVD de la biblioteca.

ENS HO HEM PASSAT SUPER BÉ!

Si cliqueu a la imatge, podreu veure les fotos que hem fet!

Terrassa. Biblioteca Districte 4 - Biblioteca Virtual

FESTA DE SANT JORDI

Bon dia nens i nenes,

El divendres 22 vam celebrar la festa de Sant Jordi a l’escola.
Al matí vam anar a veure les paradetes de llibres que van posar per Terrassa.
A la tarda ens vam fer una obra de teatre de la Llegenda de Sant Jordi i per acabar vam donar els premis del concurs de dibuix i el concurs literari.

Aquí teniu algunes fotos de la festa.

Qué se celebra en Sant Jordi? El origen de la fiesta

CATALUNYA EN MINIATURA

Bon dia nens i nenes,

Us en recordeu quan vam anar de sortida a Catalunya en miniatura! Ens ho vam passar super bé i vam aprendre molt.

Aquí teniu algunes fotografies que vam fer duran la sortida.

Exposición de Maquetas – Infantil (3 a 12 años) – Catalunya en Miniatura Entradas

SORTIDA A L´ATLÈTIC HOCKEY CLUB DE TERRASSA

Bon dia, nens i nenes!!

Divendres passat vam visitar  per fi les instal.lacions de l´Atlètic hockey club de Terrassa. Vam realitzar moltes proves esportives i vam disfrutar d´una jornada plena de moviment, acció, i aprenentge d´esports.

Aquí tenim les fotografies !!

Ver las imágenes de origen

CREIEM EN LA PAU !!

Bon dia nens i nenes !!

La guerra a Ucraïna no deixa ningú indiferent, s’obren interrogants i es remouen moltes emocions. Com escola, n’hem parlat molt aquest dies, intentant entendre què està passant però sobretot promovent el DIÀLEG i reivindicant la NO VIOLÈNCIA i la PAU com a úniques mesures vàlides per a resoldre els conflictes. Fomentem així un compromís personal i comunitari de viure una actitud de pau i benvolença, de tolerància i acceptació mútua.

També hem volgut posar accent a l’ESPERANÇA parlant sobre la part humanitària de la situació, donant a conèixer que en aquesta guerra també hi ha persones que estan procurant que els nens i les seves famílies estiguin segurs dins del conflicte. Entre moltes d’altres, trobem les comunitats de salesianes d’Ucraïna (a Kiev, Lviv i Odessa) que han obert les seves cases i estan repartint subministraments mèdics, aliments i productes d’higiene. També les cases salesianes dels països fronterers, com Polònia, que estan acollint i ajudant les persones que aconsegueixen sortir del país.

SUMES PER DESCOMPOSICIÓ

Bon dia !!

Avui cal veure un vídeo que explica com sumar amb els blocs de descomposició. Ja ho estem treballant a  classe i d´aquesta manera ho repassarem i serà més fàcil.

Mireu-lo amb atenció!!

Us agradarà molt!!