RESIDU ON VAS?

El primer front d´investigació  que ha sorgit de les nostres converses ha estat “El Reciclatge”.

Aquesta setmana aprendrem a reciclar bé, això vol dir separar bé els residus a casa nostra i després saber quin residu va a cada contenidor.

Us deixo un conte molt interessant ” El planeta reciclat i els monstres nyam-nyam” que ens  ensenya com fer-ho correctament.

Escolteu amb molta atenció!!!

A continuació us deixo un joc que ens ensenya a quin contenidor va cada residu.

Petoneeets!!!

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS DE CLASSE. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *