El primer front d´investigació que ha sorgit de les nostres converses ha estat “El Reciclatge”.
Aquesta setmana aprendrem a reciclar bé, això vol dir separar bé els residus a casa nostra i després saber quin residu va a cada contenidor.
Us deixo un conte molt interessant ” El planeta reciclat i els monstres nyam-nyam” que ens ensenya com fer-ho correctament.
Escolteu amb molta atenció!!!
A continuació us deixo un joc que ens ensenya a quin contenidor va cada residu.
Petoneeets!!!