TARDA DE JOGUINES!!

Bon dia nens i nenes!!

Divendres passat vam passar molt bona estona jugant amb les joguines que ens han deixat els Reis, el Para Noël o el Tió.

Vam disfrutat molt tots junts i fins i tots vam aprofitar el joc de màgia de l´Asiya per fer un espectacle on els alumnes que volien podien fer el seu truc davant de tothom.

Mira alguns del moments clicant a sobre de la imatge.Niños Jugando Con Sus Regalos En Navidad, Niños, Regalos, Jugar PNG y  Vector para Descargar Gratis | Pngtree

LLETRA PER LLETRA

Bon dia nens i nenes!!

Aquí teniu un divertidíssim joc interactiu per jugar i formar paraules .

Anima´t i veuràs que bé t´ho passes!!

JOCS P5 | Escola La Ginesta

Lletra per lletra (edu365.cat)

BENVINGUTS A L´ANY 2022!!

Bon dia nens i nenes !!

Us saludem i us volem desitjar molt bona entrada del segon  trimestre i del NOU ANY  2022. Hem començat amb il.lusió i us deixem dos vídeos sobre els nombres parells i senars que estem treballant a matemàtiques.

GAUDIU-LOS MOLT !!

NADAL A L´ESCOLA!!

Bon dia famílies de segon B!!

Us deixem les darreres activitats que s´han fet a l´escola, l´últim vídeo de les actuacions de les Nadales dels vostres fills, així com la recitació del vers. També podreu gaudir del vídeo del personatges que ens acompanyen aquest curs escolar, la Team i el Trickster. Per últim la felicitació de tota la comunitat educativa.

Com a tutora us desitjo un Bon Nadal i Bona entrada de l´Any Nou 2022. Gaudiu d´aquests dies en família .

Una forta abraçada!!

I ens retrobem el dia 10 de gener!!

ACTUACIÓ DE SEGON A I SEGON B

FELICITACIÓ DE LA TEAM I EN TRICKSTER.

FELICITACIÓ DE L´ESCOLA

BON NADAL A TOTHOM!!!

ACTIVITATS DE NADAL PER REPASSAR I JUGAR!!

Hola nens i nenes de 2n B!

Aquest Nadal us deixarem descansar, podreu gaudir de les festes de Nadal i

només cal que feu aquestes feines, que al vostre caparró es convertiran en eines.

Català

Podeu fer un diari on apuntareu que heu fet els dies més assenyalats del Nadal:

Nit de Nadal, Nadal, Cap d´Any, La Cavalcada dels Reis Mags i el dia de Reis així com algun dibuix.

Ho podeu fer a la llibreta dels dictats o bé en fulles.

Matemàtiques

Per a qui vulgui REFORÇAR tot el que s’ha treballat a classe de matemàtiques, podeu realitzar les següents APPLETS:

Descomposició de números: A14, A23.
Sèries Numèriques:B6
Operacions Additives Sumes: A 27,A 30 ,A 32.
Operacions Additives Resta : A17,A 27,A30. A 32.
Numeració: A21.

I si voleu jugar una estoneta, podeu entrar en els següents enllaços:

Gaudiu molt!!!

Pin en reyes magos

ÚTIMS DIES DE CLASSE AMB REGAL DE LA TEAM I DEL TIÓ!!

Bon dia nens i nenes!!

Aquests últims dies del trimestre estàn plens de sorpreses i regals. La visita inesperada de la Team i en Trickster ens van fer molta il.lusió i ens va deixar un regal que podríem disfrutat tota la classe. Cal pensar molt bé que ens agradaria per poder fer la comanda als Reis Mags.

D´altra banda el Tió va ¨cagar ¨neules per tots i ahir mateix ens les vam menjar. També ens vam gravar l´actuació de les Nadales al pati, i va sortit genial. Tots vam cantar superbé i va quedar xulíssim els dos cursos de segon.

Gaudiu de les fotos , de lo macos que vau venir tots i del regal que vaig tenir com a la vostra tutora. Una panera de xocolates, bombons, neules i torrons fantàstica.

MOLTES GRÀCIES A TOHOM!!

Caga Tio - Banco de fotos e imágenes de stock - iStock

ACTIVITATS PER NADAL!!

Bon dia !!

Ara que començaran les festes de Nadal i les vacances disposem de més temps i podem passar molt bones estones fent aquestes activitats.

Anima´t i gaudeix-les!!

NADAL A LA NOSTRA ESCOLA!!

Hola nens i nenes de 2n B!

Aquesta tarda hem fet la celebració del Nadal  a la classe. El Carles i la Clara ens han explicat un conte molt bonic ” L´estel del Nadal”. També ens han dit que malgrat la pandèmia i tot el que estem vivint ,el més important és celebrar amb molta il·lusió el Nadal amb la nostra família.

Després ens ha visitat la Team  i ens ha dit que el veritable estel del Nadal som nosaltres, el nostre interior.

El  Trickster  com sempre, no s´ha cregut res…

Aquí us deixo un vídeo on recordareu aquest conte tan bonic!

VISITA A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA

Bon dia a tots i a totes!!

Divendres passat vam visitar la Fira de Santa Llúcia. Vam estar pel centre de la nostra ciutat veient l´arbre de Nadal, el pessebre i com no les paradetes de la fira. Ens ho vam passar molt bé i vam disfrutar d´una estona de joc al parc de Sant Jordi també.

AQUÍ TENIM UNES QUANTES FOTOGRAFIES PER RECORDAR AQUESTA VISITA!!

Fira de Santa Llúcia a Terrassa 2015 | Galeria de fotos | La torre del Palau

ÚLTIM PROTAGONISTA

Bon dia!!

La  Yaiza ens ha presentat la seva sèrie preferida. Ho ha fet molt bé i aquí la podem veure explicant coses sobre els personatges i sobre la sèrie.

Enhorabona!!

En un rincón de mi aula de Infantil: Protagonista de la semana | Okul öncesi, Okul, Çerçeveler