Bon dia carinyets!!

Ahir al matí la mare del Santi, l´Alba va venir a classe per fer la presentació de protagonistes. Tots dos van parlar del seu viatge a Galícia i dels llocs, monuments, paisatges ,menjars i activitats que van realitzar allà. Vam veure fotografies d´aquesta experiència tan bonica de viatjar i conéixer més la geografia i la gent d´altres llocs.

Moltes gràcies!!

Bon dia de nou!!

Ahir a la tarda van estar a classe els pares de l´Asiya per fer la presentació. Ens van  explicar el viatge que va fer  tota la família a la ciutat de Tanger i ens van portar  unes fotografies molt boniques d´aquesta ciutat , i més concretament d´una plaça que és patrimoni de l´humanitat.

Moltes gràcies a tots!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PRACTIQUEM LA SUMA I LA RESTA PORTANT!!

Bon dia, nens i nenes!!

Aquests dies hem estat aprenent la suma i la resta portant, ja som uns experts!!

Us deixo uns vídeos per continuar practicant !!

Ànims!

Bon dia de nou !!

La setmana passada ens van visitar més familiars per fer la presentació de protagonistes. Primerament, divendres al matí, va venir la Yesmine, la germana de l’Elisa, i ens van parlar del boxe, el futbol i el Just Dance. Van portar equipació per veure el que es necessitava i vam acabar ballant tota la classe.

A la tarda, va venir la Laia, la germana de la Natalia, i ens van parlar del poble de Castellfort, a la província de Castelló. Van explicar moltes de les activitats que fan durant l’estiu i lo bé que s’ho passen allà.

Moltes gràcies a tots!

Ver las imágenes de origen                         Ver las imágenes de origen

Bon dia carinyets!!

Ahir a la tarda ens va visitar tres noves families per acompanyar a fer les presentacions. Primerament va venir la mare d´Alejandro, Susana, per explicar totes les activitats que fan conjuntament com jugar als parcs, fer futbol, montar en bicicleta, el billar i moltes més coses. A continuació va venir l´avi de la Sara, Paco, per explicar totes aquelles tasques que fan a l´ordinador com els passatemps , els jocs matemàtics, les 7 diferències, els laberints, mots encreuats, sodokus i un munt d´activitats divertides. Ens van portar un regal a cada nen i nena de la classe.

Finalment la germana de la Nicole, Gloria, ens va presentar aquelles activitats que fan en familia com jocs de taula, passejar amb el seu gos, anar en bicicleta, cuinar, pintar i fer manualitats. També ens van regalar unes paraules en guaraní, l´idioma  original de Para guay.

Moltes gràcies a tots !!

Tamaño de Resultado de imágenes de niños cocinando.: 133 x 100. Fuente: www.lazarola.com      Ver las imágenes de origen               Ver las imágenes de origen

Bona tarda!!

Aquest matí ens han fet la presentació de protagonistes l´Alvaro i la seva mare Raquel. Ens han parlat del seu viatge a Paraguay per visitar la família i ens han explicat moltes coses referents al vol, les hores d´avió, els trasbords i la vida amb els avis d´allà. Ha estat molt emotiu i ens han portat els bitllets que van fer servir.

A la tarda ens han visitat dues famílies més. En primer lloc l´Ana, la mare de l´Alex, ha vingut per parlar del camping on passen les vacances a l´estiu i alguns altres caps de setmana. Hem vist fotos del camping i de les activitats que fa l´Àlex allà: com ara excursions, piscina, banyar-se al pantà…Una presentació molt bonica també.

Finalment la mare d´en Jan , la Cecilia, també ha vingut per presentar-nos les vacances que passen a Tarragona, a casa dels avis. Fan barbacoes, planten la tenda al jardí, visiten amics, juguen al futbolín i a moltes més coses. Una presentació molt maca i entranyable.

Moltes gràcies a tots !!

Ver las imágenes de origen          Ver las imágenes de origen               Ver las imágenes de origen

PROTAGONISTA AMB FAMÍLIES

Bona tarda!!

Aquesta tarda ens han fet una presentació Dani i la seva mare Mireia. Ens han  parlat sobre l´activitat preferida de la família: el futbol. Han mostrat unes fotografies de Dani jugant en diferents partits i algunes altres amb el grup que el seu pare entrena. Realment viuen aquest esport amb molta passió i carinyo.

Moltes gràcies !!

Bona tarda!!

Ahir a la tarda van presentar tres famílies les seves activitats preferides.

En primer lloc va venir la Gloria per acompanyar i explicar amb el seu fill l´Oier el que més els hi agrada fer en família: viatjar i conéixer llocs nous. Ens van presentar com ho fan, des que trien el lloc, miren informació , escullen l´opció més raonable de transport fins l´allotjamnet més adient per a  tots els membres de la família. Van poder veure fotografies d´Itàlia, Grècia, Extremadura, Cádiz, Bilbao , Extremadura…

Després va venir la mare d´en Biel, la Patricia ,i també ens van parlar del que més els hi agrada fer a tots tres: viatjar amb l´autocaravana per tot el país. Ens van presentar el logo que té el seu vehicle que es diu¨RITA´S CREW¨ , un preciós cargol amb el símbol d´una brúixola, i un video amb els llocs que han visitat. Vam veure el Biel i la seva família en canoa, a la muntanya, la neu, i amb més persones que també els hi agrada viatjar d´aquesta manera tan divertida.

Finalment la mare d´en Marc, la Diana i ell , ens van presentar un altre protagonista relacionat també amb el viatjar tant a la muntanya, com al mar i als parcs d´a traccions que els hi agrada molt. Van veure un simpàtic power point amb les fotografies de tota la familia disfrutant de llocs de platja com ara França, molts abrigadets a la muntanya i fotografies a parcs d´atraccions. LLàstima que per manca de temps no vam poder fer el torn habitual de preguntes després de la presentació.

Us volem donar les gràcies a tothom pel temps i l´esforç que heu dedicat !!

Ver las imágenes de origen         Ver las imágenes de origen     Ver las imágenes de origen

EXCURSIÓ AL PARC DE SANT QUIRZE DEL VALLÈS

Bon dia nens i nenes !!

Divendres passat dia 13 de maig vam celebrar el dia de ¨Main¨ Tota la nostra escola vam estar celebrant aquest dia tant especial per a tots nosaltres al parc de les ¨ Morisques¨. És un parc preciós i enorme. Durant tot el dia vam jugar i algunes estones vam parar: per esmorzar i dinar. Va ser un dia imparable per jugar i gaudir a l´aire lliure tota l´escola junta. També ens vam fer una foto i ens van regalar una piruleta.

Gaudiu de les fotografies !!

PROTAGONISTES AMB FAMÍLIES

Bon dia guapíssims i guapíssimes!!

Dijous passat Mia i la seva germana Andrea van venir a classe per parlar sobre una de les seves activitats preferides: anar en bicicleta.

Ens van parlar sobre quin tipus de mitjà és, qui la va inventar, quines són les seves parts i des de quan el practiquen.

Va ser molt interessant i vam aprendre moltes coses.