Les fonts, la fiabilitat i la política

Ahir vaig llegir a través del blog de Manel Zaera un escrit que feia referència a una notícia sobre la discoteca Metro d’Amposta. En el text, que enllaçava a una notícia d’El País, es deia que la discoteca Metro havia estat clausurada per la junta de seguretat local d’Amposta.

El cas és que Manel es va equivocar i va donar per actual una notícia de fa 7 anys. Que no és que sigui falsa, sinó que va passar fa 7 anys.

Com us podeu imaginar, alguns se li han tirat a la iugular. I no m’estranya, hi ha eleccions municipals d’aquí a menys d’un mes i cal aprofitar-ho tot. Va explicar ahir que li havia trucat algun dels propietaris demanant-li explicacions de perquè havia dit que havien tancat la metro. La resposta que li va donar Manel la podeu trobar aquí.

I ja que alguns han donat explicacions i han demanat perdó ara seria interessant saber algunes coses:

1.- La notícia font de la polèmica és real o no? Em sembla que tot i que desplaçada en el temps, si que és real. És evident que hi va haver un error per part de Manel, però de mentida en va dir alguna? I encara més, quan va saber que no era actual, quan va tardar en reaccionar.

2.- S’ha tancat alguna vegada la discoteca Metro?

3.- Han demanat perdó els socis/propietaris de la discoteca Metro per les contínues molèsties que causaven als veïns quan estaven al mig d’Amposta?

4.- A l’igual que ha fet el candidat Manel Zaera quan ha demanat perdó per l’errada (que no mentida), pensen els candidats número 7 i 15 de CiU demanar perdó per les contínues molèsties que provocaven als veïns de la zona els seus negocis o empreses en les que treballen o hi tenen accions?

Fa uns dies que no he baixat per Amposta, però m’hi jugaria lo que vulgueu a que ja hi deu haver algú que haurà començat a escampar més d’una mentida en relació a les intencions d’alguns partits polítics. Ens hi juguem un esmorzar?

Sindicació de la notícia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *