Mostra tots els articles de Anna

Apadrinament lector a I5

Hola!

Al llarg del curs, un dimecres al mes, hem fet una activitat de lectura, amb la col·laboració  dels alumnes de Cinquè.  Han vingut a la nostra classe i ens han explicat els contes de la biblioteca d’aula. Nosaltres també hem pujat a la seva aula i ens han ajudat a llegir lletres , paraules i frases.

Hem après, hem gaudit i ens ha agradat molt conèixer els nostres padrins i padrines de Cinquè A, B i C !

Per veure les imatges cliqueu aquí o a la foto.

Anna

GRUPS INTERACTIUS A I5

Hola famílies!

Us enviem una mostra de fotos dels Grups Interactius d’aquest curs , en els quals han col·laborat moltes mares, pares i avies, tots els divendres al matí .

Donem les gràcies a Verònica, Jahaira, Nancy, Gabriela, Jeifer, Carolina, Amandip, Smaila i Ariana, que ens han ajudat molt !

Hem gaudit molt dels jocs i de les diferents activitats! I hem après molt !!!

Per veure’ns cliqueu aquí o a la imatge:

Anna

I5 ANEM AL XARAGALL

El dijous 30 d’Abril vam anar al Xaragall, a Llinars del Vallès. Allà vam convertir-nos en Indis. Vam entrar a un Tipi, vam tocar instruments tot ballant una dansa, i vam fer una excursió per la muntanya amb el Roger, l’Anna i la Sandra , fins al campament indi , a on vam estar jugant i construïnt una cabanes amb troncs. De tornada vam donar de menjar a una daina anomenada “Maduixa”.

Ens ho vam passar molt i molt bé!

Voleu veure-ho? Cliqueu aquí o a la foto!

Anna

VISITA DE LA GUARDIA URBANA A I5

El passat desembre van venir a la nostra classe dos agents de la Guàrdia Urbana : el Jose i l’Àlex. Ens van estar ensenyant el seu vestuari i per a que servia cada part. Després vam fer uns jocs d’ Educació Vial per saber les normes que hem de seguir els vianats al carrer. També ens van explicar que davant qualsevol emergència s’ha de trucar al 112…

I finalment vam anar al pati a veure el seu cotxe de policia i vam poder entrar dins..!

Si voleu veure les fotos i uns petits vídeos cliqueu aquí o a la imatge.

Esperem que us agradi i us divertiu!

Anna, tutora dels “Tres ossos i la Rínxols d’Or”

I5 anem a Can Buxeres

Hola famílies!

El passat divendres 21 de Novembre vam anar caminant al Parc de Can Buxeres.

Allà vam esmorzar i després vam anar a donar una volta pel parc. Vam veure els arbres , les fulles, els horts, i el Palauet de Can Buxeres. Després vam estar jugant a un parc de fusta.

Ens ho vam passar molt bé!!!

Podeu veure les fotos clicant aquí o a la imatge 

 

Anna,  tutora de la classe dels “Tres ossos i la Rínxols d’Or”

 

Grups Interactius a I5B

Us volem mostrar algunes fotos dels grups Interactius d’ aquest curs. Ja sabeu que consisteixen en quatre activitats de curta durada en la que es treballen el llenguatge i les matemàtiques de manera manipulativa. Cada grup de taula fa una activitat i al sonar una campaneta els alumnes canvien de taula de manera que puguin fer les quatre activitats programades. Hem après molt i ho hem passat molt bé!

Aquest curs hem gaudit de la col·laboració d’alguns familiars : Cristina, Natàlia, Gurjit, Tejinder, Cristina M. i Milton!

Els hi donem moltes i moltes gràcies !!!

Anna

Per veure les fotos feu clic aquí o a imatge

I5 Anem al port i a la platja d’Arenys

El passat divendres, 16 de maig, vam fer una sortida a Arenys. Al matí, vam esmorzar a la platja i vam recollir petxines i caragols a la sorra. Desprès vam anar a fer una volta pel port i vam veure els vaixells pesquers i alguns peixos que havien pescat aquella matinada. Més tard vam pujar a la barca “Marinada” i el capità ens va fer un passeig molt divertit. Vam dinar i vam anar a jugar a un parc de jocs a la platja.

Els nens i nenes van gaudir molt tot el dia!!!!

Per veure les fotos feu clic a la imatge

Ana García i Anna Carulla