Mostra tots els articles de Anna

Visita de la Guàrdia Urbana a les classes d’I5

El passat 11 de febrer ens van visitar dos agents de la Guàrdia Urbana : la Yolanda i en Manel . Ens van explicar en que consisteix la seva feina , ens van ensenyar la indumentària, i ens van mostrar un vídeo de les “Tres bessones” d’Educació Vial. Després vam baixar al pati i ens van mostrar el seu cotxe! Ens va agradar molt, i quan van marxar els hi vam donar una gran abraçada!

Cristina i Anna

Podeu veure les fotos aquí o a la imatge: 

La classe “Tres bessones” visitem la Biblioteca Tecla Sala

Hola famílies!

Avui dijous 6 de març hem visitat la Biblioteca del nostre barri.

Primer la bibliotecària Maria José ens ha explicat un conte i després hem pogut mirar llibres lliurement, n’hi havia molts!

Ens ha agradat moltíssim ! Us animem a visitar-la!

Ah! Per cert.., hem trobat molts contes de les “Tres bessones” i del seu amic “Teo”!

Quina il·lusió trobar-los allí!

Anna

Si voleu veure’ns a la biblioteca cliqueu aquí o a la imatge

 

I5 VISITEM L’EXPOSICIÓ “A PEU DE CARRER”

Aquest mes de gener, les classes d’I5 hem anat al Centre d’Art Tecla Sala per a visitar una exposició  de la fotògrafa Pilar Aymerich.

A través d’un recorregut guiat amb dos monitors del Centre, vam poder aprendre sobre el pas del temps i fets històrics del passat del nostre país tot participant d’un joc de pistes i observació.

Els i les nenes es van mostrar molt interessats i van participar durant tot el recorregut, per finalitzar realitzant unes pancartes reivindicatives a l’estil de les manifestacions històriques  que havien vist a les fotografies.

Cristina i Anna

Si voleu veure el nostre reportatge cliqueu aquí o a la imatge.

 

Sortida Can Ribas I4B

El passat dimecres 22 de maig vam anar a la Masia Can Ribas. Allà vam passejar pel bosc amb l’Anna, la Mònica i dos monitors ( la Lulú i el Lluc ). Vam veure la casa de les formigues, vam escoltar els ocells , vam veure també la seva casa, i vam poder tocar els seus nius… Després ens vam descalçar i vam fer un recorregut sensorial amb els peus trepitjant diferents materials del bosc: pinyes, sorra, fusta etc… Ens va agradar molt poder estar un dia a la Natura!

Anna

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí o a la foto

 

 

I4A celebra el Carnaval al Josep Janés

La setmana  del 5-9 de febrer vam celebrar el Carnaval, a l’escola, amb diferents activitats. Cada dia havíem de venir disfressats, vestits o maquillats segons les ordres que ens  donava el rei Carnestoltes el dia d’abans. La cloenda de la festa va ser divendres 9 de febrer, a la tarda, amb la participació de les famílies on vam fer una batucada i una passejada pel pati disfressats del tema de la música. Per acabar ens vam menjar xocolata desfeta i “melindros”. Va ser molt divertit!!!!!!! Ho podeu mirar a les fotos de baix-

Montse

Per veure les fotos cliqueu aquí

 

Visita de la Guàrdia Urbana a la classe de I4-A

Dimecres 6 de març, al matí,  va venir la Guàrdia Urbana (dos policies), a la classe,  a fer-nos una xerrada de circulació viària. Van portar material didàctic per ensenyar els/es nens/es  com s’ha de circular pels carrers i com s’ha de travessar una carretera. També els van  explicar un conte i qüestions relacionades amb la seva feina i equipament. Després vam baixar al pati de l’escola on hi havia un cotxe de la Guàrdia  Urbana i vam poder mirar com era per dins i per fora i pujar-hi. Ens vam passar molt bé!!!!!! I perquè ho comproveu aquí us deixem unes fotos.

Montse

 

Per veure-les podeu clicar aquí.