Arxiu de la categoria: I4 A

I4 A d’Educació Infantil

I4 PROJECTES

Al llarg del curs hem treballat 3 projectes diferents que ens han ajudat a créixer i aprendre moltes coses.

Al primer trimestre vam treballar els hàbits saludables, vam conèixer quins eren i vam treballar com poder portar-los a terme.

Al segon trimestre vam treballar l’autoretrat i vam descobrir a Joan Miró i les seves obres.

Aquest últim trimestre hem treballat el projecte del reciclatge. Hem descobert els tipus de brossa que ens podem trobar i a quin contenidor els hem de llençar.

Us deixem un recull de les fotografies que hem anat fent al llarg de tots els projectes.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

Gemma

I4 SORTIDA AL XARAGALL

Dijous passat vam anar d’excursió a Can Xaragall!

Ens van ensenyar el que eren els Jocs Olímpics i vam practicar alguns com la cursa de relleus, el salt d’alçada i la cursa d’obstacles! Després d’un matí de tant moviment vam anar a dinar per recuperar forces i, després, vam fer una petita volta per la granja i vam poder veure els animals que hi viuen allà!

Ho vam passar d’allò més bé!

Gemma

Si voleu veure les fotos que vam fer, cliqueu a la imatge!

 

 

I4 SORTIDA POBLE ESPANYOL

El passat dimecres, els nens i nenes d’infantil vam anar al Poble Espanyol i vam gaudir d’un dia molt divertit! Durant el recorregut anàvem trobant unes cintes de colors que eren pistes que ens ajudarien a trobar el Drac perdut!

Vam aconseguir totes les pistes i, després de molta feina, vam trobar el Drac!

Després de l’activitat vam gaudir d’un dinar tots junts i d’una estona de joc molt divertida!

Si voleu veure les fotos, cliqueu a la imatge!

Gemma

 

I4 VISITA BIBLIOTECA TECLA SALA

Hola famílies,Dimecres passat a la tarda la classe de la llebre i la tortuga vam anar de visita a la biblioteca Tecla Sala per conèixer i descobrir aquest espai del barri.Vam gaudir d’una estoneta de conta-contes i després vam poder mirar els llibres que més ens agradaven!

Vam passar una tarda molt agradable tots plegats!

Si cliqueu a la imatge podeu veure les fotografies que vam fer.

Gemma.

CARNAVAL A EDUCACIÓ INFANTIL

Hola famílies,la setmana passada va arribar el Senyor Carnestoltes i com sempre ens va dir les consignes que havíem de seguir durant tota la setmana,un dia amb roba d’estar per casa,un dia amb un peluix,un dia amb nas de pallasso i per fi l’últim dia tots disfressats!,tot i que el dia no va acompanyar molt perquè va ploure,a l’escola igualment es va celebrar el Carnaval amb música i xocolatada!

Si voleu veure una petita mostra de fotos cliqueu a la imtage.

Equip de mestres d’infantil.

 

AMBIENTS EDUCACIÓ INFANTIL

Hola famílies,ja fa uns dies que hem tornat de les vacances i ja hem tornat a fer l’activitat dels ambients. Els ambients son espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on, a partir de diferents propostes, els infants poden experimentar, construir, inventar, imaginar, però sobretot, poden compartir experiències i relacionar-se entre grans i petits.
Cada dimarts a la tarda els infants del cicle d’educació infantil escullen un ambient on poder gaudir de les propostes i compartir espai i experiències amb altres alumnes. Les interaccions entre grans i petits els ajuden a créixer i aprendre, no només de l’adult, sinó també dels seus iguals, els ajuda a fomentar el llenguatge oral, desenvolupar hàbits socials i de resolució de conflictes i afavorir les relacions de convivència.
Els infants gaudeixen de tots els ambients i les propostes que aquests ofereixen, aprenen i decobreixen gràcies a la seva participació activa i, a més a més, estableixen relacions amb altres nens i nenes del cicle.

Si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge

Mestres d’educació infantil

Ja ha arribat el Tió

Hola famílies,sabeu que ahir ja va arribar el Tió a l’escola? vam sortir al pati i estava amagadet esperant que algú l’agafés i tots els infants es van posar molt i molt contents!!! Ara toca donar-li de menjar perquè quan tingui una panxa molt molt grossa a veure si tenim sort i ens caga un regalet!.

Equip de mestres d’infantil.

Si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge.