PINTURA ECOLÒGICA A P5A

Hola famílies!!

Com ja sabeu, en aquest trimestre, tenim diferents activitats programades. Una  és LA PINTURA ECOLÒGICA.

En aquesta activitat, una noia molt simpàtica ens ha vingut a explicar com podem pintar  i dibuixar sense la pintura que tenim a l’escola.

Hem descobert que amb algunes especies que tenim a casa, podem fer colors i que amb un aliment que no coneixíem, hem pogut fer uns dibuixos preciosos.

Si cliqueu la imatge descobrireu, com nosaltres, la pintura ecològica!!

Helena.

PASTÍS DE TARDOR A P5 A

Hola famílies!

Per celebrar el dia de la castanyada els nens i nenes de P5 A hem elaborat un pastís deliciós amb  xocolata desfeta, panses i fruits secs (avellanes, nous i ametlles).

Abans de començar vam escriure els ingredients de la recepta per també poder-lo fer a casa i després vam començar a muntar el nostre pastís de tardor. Ens ho vam passar molt bé i el vam menjar tot.

Si cliqueu la imatge veureu com vam fer aquest pastís tant bo!!

Helena.

SORTIDA DE TARDOR AL PARC DE LES PLANES!!

Hola famílies!

Els nens i nenes de P5A i P5B hem iniciat aquesta tardor amb una sortida al parc de les Planes, per observar el paisatge  recollir elements característics en aquesta estació de l’any tant bonica.

Vam agafar pinyes, branquetes i fulles de formes i colors diferents.  Desprès vam jugar al parc on hi havia molts jocs divertits. Ens ho vam passar molt bé i si cliqueu la imatge  ho podreu comprovar!!!

Gemma i Helena

PASTÍS DE LA TARDOR P4

HOLA FAMILIES,

PER A CELEBRAR LA TARDOR I LA FESTA DE LA CASTANYADA HEM FET UN PASTÍS DE LA TARDOR. AQUEST PASTÍS PORTA MOLTAAAA XOCOLATA I FRUITS SECS: NOUS, ATMELLES, AVELLANES I PANSES. ENS HA AGRADAT MOLT FER DE PASTISSERS I PASTISSERES.

FEU CLIC A LA FOTO.

ADAPTACIÓ I3

Hola famílies com ja sabeu els nens/as de I3 ja porten un mes i poquet venint  a l’escola i ja venen molt contents/es,per això us volem ensenyar un recull de fotos de com ha sigut l’adaptació,esperem que us agradin.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos!

BENVINGUTS/ES AL CURS 2022-23!!

Hola famílies! Ja hem arribat a l’últim curs d’infantil, ara ja som els grans. Teníem moltes ganes de trobar-nos tots, d’explicar les nostres vacances, de conèixer la classe de P5,..

Volem ensenyar-vos el nostre primer dia d’escola. Mireu que contents i quina sorpresa ens hem trobat a la classe de P5! Hem escrit el nostre nom i hem fet dibuixos. Ens ha quedat molt bé!!

ENDEVINEU A QUINA CLASSE ANEM??   A o B