Concurs de programació “ProgramaMe”

Marc Nicolau (@marc_nicolau)
Institut Bosc de la Coma, Olot
Ferran Borrell
Institut Baix Camp, Reus
Víctor Manuel Lino
Institut Nicolau Copèrnic, Terrassa

Concurs de programació per a alumnes de cicles formatius d’informàtica. En grups de tres alumnes, s’han de resoldre el màxim nombre de problemes (màxim 10) en 4 hores. El codi font s’envia a un jutge online (servidor) que valida les solucions i indica si és correcte o no. En l’edició d’aquest any 2017 s’han presentat 23 equips de 23 instituts diferents d’arreu de Catalunya. Els equips millor classificats (de 3 a 5) participen a la final estatal que se celebrarà a Madrid durant el mes de juny.

Aquest concurs és coorganitzat pels centres: Institut Baix Camp (Reus), Institut Bosc de la Coma (Olot) i Institut Nicolau Copèrnic (Reus). S’organitza cada curs a un institut diferent, de forma rotativa.