En aquesta ocasió, el programa “Mira’m bé” analitza què s’amaga darrere els anuncis publicitaris i alerta sobre la publicitat enganyosa.

El presentador del programa, Vador Lladó, ha rebut l’encàrrec de fer un anunci de xampú. No sap per on començar, així que decideix visitar el director creatiu Tori Tollesson.

Tori Tollesson explica quin és el procés de creació d’un anunci, l’equip de gent que hi intervé, la importància de la frase o lema de la campanya i com es fa un “story board”. Amb en Vador també parlen de la publicitat enganyosa i de la prohibició de passar certs tipus d’anuncis durant l’horari protegit.

Cal tenir en compte que un nen veu, al cap de l’any, 20.000 anuncis per televisió. Als Estats Units, però, han calculat que el nombre d’impactes publicitaris que reben els espectadors infantils és de 40.000.

[kml_rm movie="http://video.xtec.cat:8080/ramgen/edu3tv/video/tvc/miramb/001_772348.rm" width="352" height="288"/]