Visita del Bernat Erta a l’escola El Segrià.

Aquest final de curs ens ha vingut a visitar el nostre ex-alumne Bernat Erta i esportista olímpic  . L’esport sempre l’ha agradat però s’ha especialitzat en curses de velocitat, tant individuals com de relleus . El 2021 es va proclamar subcampió d’Espanya dels 400m.ll. amb un temps de 45″69 i va participar en el relleu 4 × 400 m mixt dels Jocs Olímpics de Tòquio, on va batre el rècord d’Espanya de la modalitat .En el Campionat d’Espanya d’Atletisme en Pista Coberta de 2019 va aconseguir el bronze en els 400 m, la seva primera medalla en la categoria absoluta. Aquest èxit li va portar a ser seleccionat per al Campionat d’Europa d’atletisme en pista coberta de 2019, en el qual va obtenir la medalla de plata en el relleu 4 × 400 m , i el rècord d’Espanya .

L’alumnat l’ha escoltat amb atenció  i ha gaudit molt amb els diferents trofeus i dorsals que ens ha ensenyat. Els ha fet reflexionar sobre els valors de l’esport com l’esforç, el joc net i l’actitud de superació al davant de les dificultats .Després hem baixat a la pista i allí hem pogut fer una mica de pràctica com la sortida baixa i curses de relleus.

Moltes gràcies Bernat per la teva visita i molta sort en les properes competicions.