BÀDMINTON +

Final de Catalunya Bàdminton +

El passat dissabte dia 17 de març la nostra ZER va participar a Granollers en la final de Bàdminton +  amb quatre equips, dels qual un va passar a la  final i van quedar en la posició 3 empatats amb el  Col.legi Jardí D . Va ser una jornada molt educativa  i els nostres  alumnes van gaudir de les instal.lacions del pavelló “El Congost”. A continuació tenim l’enllaç per si voleu consultar més informació i algunes de les fotos.

Aquest curs  2017-18 la ZER participa en el programa Bàdminton +. Aquest programa està vertebrat en quatre eixos fonamentals: educació, salut , accessibilitat i qualitat.

En primer lloc s’ha fet una promoció  per part de la federació d’aquest esport , i  pròximament tindrem la fase territorial  de competició , en la qual  un nombre important dels nostres alumnes participarà.

Si en voleu saber més cliqueu aquest enllaç :

www.badminton.es