Visita a l’escola El Segrià d’un esportista d’èlit : L’Iker Jímenez Larios.

El dimarts dia 21 de maig ens ha vingut a visitar l’Iker Jímenez Larios, ex-alumne  de la nostra escola i que actualment està al centre d’alt rendiment de piragüísme (CAR) de Múrcia . Ens ha fet una xerrada molt interessant pels alumnes de cicle mitjà i cicle superior. Entre d’altres coses ens ha explicat com és un dia al CAR : s’aixequen a les 6.00 del matí i comencen a entrenar . A continuació han d’anar a classes perquè és tan important formar-se esportivament com escolarment. Ens ha recordat que el seu dia a dia és molt exigent i que no poden fer com la resta de nois de la seva edat, sortir per exemple quan volen amb els amics. L’Iker s’ha mostrat molt proper als alumnes i els hi ha donat consells interessants, com per exemple que no s’han de rendir mai malgrat hi hagi dificultats a la vida. Per acabar ens ha explicat el dur camí que han de fer els esportistes que volen participar a les olimpiades  , ja que aquesta és una de les fites més importants a nivell esportiu.

Moltes gràcies Iker per la teva visita i els teus consells.