Participar i compartir a l’aula

colaborar.png

  • Faig que cadascun dels alumne s’involucri en les tasques diàries?
  • Personalitzo aquesta implicació?
  • Creo oportunitats per tal que cadascun dels alumnes prengui part activa en les nostres activitats?
  • Recolzo a cada alumne d’acord amb les seves necessitats?
  • Planifico les lliçons d’acord amb les capacitats d’aprenentatge de tot l’alumnat?
    • Diferents ritmes
    • Diferents estils d’aprenentatge
    • Diferents interessos
    • Diferents actituds
    • Diferents nivells
  • Animo a cada alumne a que es plantegi objectius ambiciosos?
  • Busco nous reptes per a cada alumne de forma regular, com si les seves capacitats no tinguessin limit?
  • Fomento que tots els alumnes estiguin orgullosos del que aconsegueixen?
  • Fomento que els alumnes s’ajudin entre ells?
  • Fomento que treballin plegats?
  • Afavoreixo la cooperació i les tasques que els incloguin a tots?
  • Parlo de cooperació amb tots ells?
  • Fomento un equilibri saludable entre la competició i la col·laboració dintre i fora de l’aula?
  • Recolzo les diferències i similituds de cada alumne?
  • Aprofito la diversitat com a recurs valuós per a l’aprenentatge en la meva aula en lloc de considerar-lo un problema o obstacle a evitar?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *