Divendres 22 a la tarda vam anar amb dos alumnes a repartir les postals de Sant Jordi que els alumnes de 4t han fet per les àvies de la residència Sant Josep a Granollers, van venir la Martina i la Júlia. Va ser molt emotiu i bonic. Van quedar molt i molt contentes.
Preinscripció 26/27
Portes obertes 2026
Què va passar el curs …?
Mapa de Ball
El Lauro a internet
Biblioteca