Qui som?

L’INS Lauro va començar la seva activitat el curs 1996-1997, en mòduls prefabricats. Estava situat al punt més alt del barri de Bellavista.

Des del curs 2002-2003 som en un edifici nou, situat al mateix barri, entre els carrers Astúries i Navarra. La porta principal és al carrer Astúries.

INS Lauro

L’edifici té tres plantes:

• A la planta baixa hi ha els tallers, els laboratoris, l’aula de Visual i Plàstica, les aules de 2n de Batxillerat i les aules de les SIEI.
  • A la primera planta hi ha l’entrada principal, els despatxos de direcció i administració, la sala de professors, consergeria, biblioteca (aquest curs ocupada per l’alumnat de 1r de CFGS) i la meitat de les aules del centre, ocupades pels alumnes de 2n i 3r d’ESO.
  • A la segona planta hi ha la resta d’aules, ocupades pels alumnes de 1r de Batxillerat i 1r i 4t d’ESO.
  • Repartits per les tres plantes es troben els departaments didàctics, així com una sala de tutoria per planta.
  • Des del curs 2019/20 tenim un mòdul prefabricat amb dues alumes que ocupen l’alumnat de CFGM i 2n de CFGS.

El gimnàs i la cantina (aquest curs adaptada per fer classes de Música) són en edificis annexos.

El centre té quatre/cinc línies d’ESO -amb dues aules de SIEI-, dues de Batxillerat, una de Cicle Formatiu de Grau Mig de conducció d’activitats físiques en el medi natural i una de Cicle Formatiu de Grau Superior d’animació d’activitats físiques i esportives.

El curs 2020/2021 som 749 alumnes, 74 professors, 2 educadores socials, 1 integradora social, 2 conserges i 2 administratius.

Des del 13 de setembre de 2012 el nostre alumnat fa horari continuat, iniciant les classes a les 8:00 h i finalitzant-les a les 14:45 h.