Dt 19/10: Cançó en català 1996

1. Escoltarem a l’entrada la cançó més votada que és:
    No he nascut per militar 1996 de Sau amb 92 punts
  2. A la sortida escoltarem la segona més votada:Illes dins d’un riu 1996 del Tomeu Penya amb 84 punts

3. La cançó que no escoltarem a l’institut és:

Ei… company!! de La salseta del Poble Sec amb 79 punts

25è aniversari: Setmana del 18 al 22 d’octubre

Aquesta setmana iniciem el concurs per veure si recordem coses que han passat durant aquest 25 anys d’existència del Lauro. Comencem pel curs 96/97:

I per si encara creieu que la música d’abans era molt millor que la d’ara, ens toca triar cançons del 1997 per posar a l’inici i final de les classes de la setmana vinent:

També mantenim el correu 25aniversari@inslauro.net per si voleu enviar algun escrit o fotos d’activitats del Lauro de tots aquests anys.

I recorda que si vols rebre la notícia al teu correu personal pots demanar-ho al següent ENLLAÇ si no ho has fet ja.

Atentament,

Comissió 25è aniversari

Dl 18/10: Cançó de l’estiu 1996

Ja tenim la primera selecció:

1. Escoltarem a l’entrada la cançó més votada que és:

Macarena de Los del Rio Versió 1996 amb 108 punts

2. A la sortida escoltarem la segona més votada:

Mueve mueve de Sandy & Papo amb 100 punts

3. La cançó que no escoltarem a l’institut és:

El venao de Los cantantes amb 82 punts

CFGM, sortida en BTT per Marata i Corró d’Amunt

El divendres 8 d’octubre vam fer la primera sortida en BTT amb 1rCFGM. Comencem a acumular km i aprenentatges.

Els patis segueixen actius

Curs nou amb menys restriccions per COVID-19.

Ja podem tornar a jugar amb pilotes a l’hora del pati.

La xarxa de volei ja tenia ganes de sortir del quartet de material.

Iniciem les actuacions per celebrar el 25è aniversari del Lauro

Aquest curs l’Institut Lauro celebra el seu 25è aniversari. Com la situació sanitària no ens permet fer grans plans, hem preparat un seguit d’activitats online per a què tota la comunitat pugui participar.

Us les presentem:

• Volem fer un recull d’escrits, memòries, fotos, vídeos… de persones que han treballat o han participat en la vida del Lauro. Si en teniu a casa les podeu enviar al correu electrònic 25aniversari@inslauro.net , farem un recull i veurem la manera de que es pugui visualitzar. Hem pensat en catalogar-los en quatre categories:
    • Categoria A: Podeu fer un escrit o missatge explicant anècdotes o que ha significat per vosaltres el Lauro.
    • Categoria B: teniu fotos o videos de sortides o moments al Lauro, envieu-los indicant l’any.
    • Categoria C: Us atreviu a comparar com ereu l’any 1996 i com sou ara, podeu fer-ho amb qualsevol objecte (vambes, telèfons…). Busqueu fotos i feu un muntatge comparant-les.
    • Categoria D: Us atreviu a comparar com ereu quan vau entrar al Lauro i com sou ara. Busqueu fotos i feu un muntatge comparant-les.
  • Cada dilluns a partir del 18 d’octubre penjarem al bloc un qüestionari sobre notícies o dades del món, a Les Franqueses i al Lauro durant tots els cursos, començant pel 96/97 i acabant pel 20/21. El que respongui millor, segur que té premi.

Durant el curs anirem fent altres coses puntuals amb la presencialitat que ens deixi la situació sanitària.

Si la pandèmia ens ho permet acabarem la celebració de l’aniversari amb la festa recreativa el dissabte 21 de maig, guardeu-vos la data a la vostra agenda.

Comencem deixant-vos un vídeo sobre la ubicació del Lauro, a veure si ho reconeixeu:

Feliç aniversari !!!!

Si vols seguir rebent missatges sobre el 25è aniversari clica al següent ENLLAÇ i respon SÍ a la pregunta.

L’alumnat de 4t d’ESO visita un bosc vertical

L’alumnat de 4t d’ESO han gaudit, per fi, d’una jornada de tutoria diferent. Portaven des de 2n d’ESO esperant aquesta sortida que es va haver de suspendre per culpa del confinament per la pandèmia.

Benvinguda al curs 21/22 del Lauro !!!!

Primera sortida del CFGM

Comencem les sortides amb el nou Grau Mitjà, Guia en el Medi Natural i Temps Lliure.

Primera sortida d’Acompanyament de grups a peu per la Serralada de Marina, primeres passes, primeres sensacions a la natura.

Acte de lliurament de les Distincions PAU

El passat dimarts 14 de setembre va tenir lloc el lliurament de les Distincions PAU del curs 2020/21 on l’alumne del Lauro Imad Benhessou va aconseguir la nota més alta de Catalunya (compartida amb sis alumnes més).

L’Imad va tenir l’honor de fer un parlament en representació de tots els i les alumnes que havien superat la nota de 9 en la fase general de les PAU.

En aquest enllaç podeu trobar les fotos de l’acte.

Per si algú no ha pogut veure l’acte, podeu gaudir-lo aquí:

Felicitats a l’Imad i a tots els seus companys, gràcies per deixar que us acompanyem!