Marxem de vacances

Avui divendres 29 de juliol marxem de vacances i abans de desconnectar us donem algunes informacions que ja recordarem a la tornada:

• ESO, inici de curs el dimecres 7 de setembre: 1r-2n ESO a les 09.30 h i 3r-4t ESO a les 09.00 h, tots els grups acabaran a les 13.30 h
  • BATXILLERAT, estem pendents de l’alumnat que farà els Exàmens de Recuperació els dies 1 i 2 de setembre. Inici de curs el dimecres 7 de setembre a les 10.00 h, les activitats acabaran a les 13.30 h
  • CFGM, tot l’alumnat matriculat, no queden vacants. Presentació el dijous 8 de setembre a les 09.00 h
  • CFGS, queda alguna vacant que es cobrirà en el segon procés d’admissió que s’inicia el dimarts 13 de setembre. Presentació el divendres 9 de setembre a les 09.00 h

Us deixem amb unes imatges del curs 21/22 de diferents activitats que hem fet al Lauro i esperem que tingueu unes molt bones vacances:

CFGM: Llista alumnat assignat

Ja s’ha publicat el llistat d’alumnes assignats a l’Institut Lauro pel CFGM de Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure:

CFGM: Alumnat assignat Ins Lauro

CFGM: Alumnat assignat Ins Lauro 2nCFGM 2n torn , hauran de matricular-se seguint les instruccions detallades a sota (no cal cita prèvia)

CFGM: alumnat preinscrit amb centre assignat

CFGM: Llista d’espera

CFGM: Llista espera 2n torn

El divendres 15 de juliol ja s’han matriculat al centre 33 alumnes, per la qual cosa no s’activarà la llista d’espera per 1rCFGM.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

• Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres document d’identitat de l’alumne/a i pares si aquest és menor d’edat (en aquest cas també llibre de família)
  • Fotocòpia de Targeta sanitària
  • Alumnes que provenen d’ESO:
    • Resguard acreditatiu de la tramitació del Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (original i còpia)
    • Historial acadèmic de l’ESO (original i fotocòpia)
  • Alumnes que provenen de la prova d’accés, PFI, PQPI, FPB…:
    • Certificat oficial que ho acrediti (original i còpia)
  • Autorització SEPA (imprès adjunt) per a la domiciliació bancària dels rebuts emesos per l’INSTITUT LAURO
    • El primer rebut de 70 € en concepte de material escolar i assegurança obligatòria es passarà al cobrament a partir de la segona quinzena de setembre de 2022
  • Si és del vostre interès adjuntem l’imprès per associar-se a l’AMPA de l’institut
  • Document de Resguard de matrícula que s’adjunta omplert

RESERVA CITA:

Bones vacances

Un cop conclosa el curs i amb ressaca emocional, només podem donar les GRÀCIES per totes les viències viscudes.
A preparar-se per l’any vinent!

CFGS: Llista alumnat assignat i matrícula 1rCFGS i 2nCFGS

Ja s’ha publicat el llistat d’alumnes assignats a l’Institut Lauro pel CFGS d’Ensenyament i Animació SocioEsportiva:

CFGS: Alumnat assignat Ins Lauro

CFGS: alumnat preinscrit amb centre assignat

Entre el dilluns 18 i el divendres 22 de juny és el període de matriculació pel CFGS.

L’alumnat que farà 2nCFGS després d’haver fet 1r a l’Institut Lauro:

• Fer el pagament de la taxa seguint les INSTRUCCIONS2n i portar imprès el comprovant de pagament a consergeria. No cal cita prèvia.

L’alumnat que farà 1r CFGS o que s’haurà de fer mitjançant cita prèvia:

• DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
    • Fotocòpia de Targeta sanitària
    • Ingrés de la taxa per cursar CFGS d’acord amb les INSTRUCCIONS1r
    • Certificació acadèmica de la qualificació de la prova d’accés o de les qualificacions obtingudes al batxillerat o a altres estudis que en permeten l’accés o, si es tracta d’estudis de batxillerat antics, original i fotocòpia de les pàgines 22 i 23 del llibre de qualificacions del batxillerat.
    • Si creieu que teniu possibilitats de fer convalidacions sol·liciteu-ho. (provinents de CFGS, graus…)

RESERVA CITA:

Art i Escola, projecte del Museu de Granollers

Taller de xocolata

Abans de les últimes calorades, els alumnes de 3rA vam fer un taller amb xocolata. Ens ha ensenyat en Pep un mestre xocolater de Cardedeu i el seu ajudant Àlex. La seva xocolateria SOM-HI! té un projecte social interessantíssim.
Hem aprés a fer bombons, figures i piruletes.
Gràcies Pep i Àlex!!