Acte de comiat de 4t d’ESO

El dijous 17 de juny farem un petit acte de comiat per l’alumnat de 4t d’ESO.

Com ens ha estat impossible organitzar algun acte amb la implicació de les famílies intentarem retransmetre en directe per youtube el que ens ha preparat l’alumnat de 4t.

Demà tindreu l’enllaç aquí mateix.

Matrícula 1r d’ESO curs 21/22

El període de matriculació de l’alumnat de 1r d’ESO pel curs 21/22 va del dilluns 14 de juny al divendres 18.

Per agilitzar les gestions necessitareu portar els següents documents impresos i degudament omplerts:

També haureu de portar l’original i una fotocòpia de:

• DNI alumn@
  • DNI pare, mare i/o tutor@
  • Llibre de família
  • Targeta sanitària alumn@
  • Carnet vacunació alumn@

I per últim demanar cita prèvia en un dels següents enllaços:

Per qualsevol dubte podeu trucar en horari d’oficina al 938402852 o escriure un correu a preinscripcio@inslauro.net i us respondrem el més aviat possible.

Preinscripció Ensenyaments Postobligatoris: Cicles Formatius de Grau Superior

Benvolgudes famílies,

Trobareu tota la informació del procediment a l’enllaç a la pàgina oficial de la Generalitat sobre el Procés de Preinscripció.

Ara us especifiquem les dates més importants de preinscripció i matrícula:

Data Actuació
Del 14 al 18 de juny ESO: Matrícula
18 de juny BAT-CFGM: Llistat puntuació definitiu
23 de juny BAT-CFGM: Llistat puntuació ordenat

CFGS: Llistat puntuació provisional

Del 23 al 30 de juny

CFGS: Reclamacions puntuació

5 de juliol

CFGS: Llistat puntuació definitiu

8 de juliol

CFGS: Llistat puntuació ordenat

9 de juliol BAT-CFGM: Llista admesos
Del 12 al 16 de juliol BAT-CFGM: Matrícula
16 de juliol

CFGS: Llista admesos

Del 19 al 23 de juliol CFGS: Matrícula

Si teniu algun dubte podeu trucar al telèfon 938402852 en horari d’oficina, o al correu electrònic preinscripció@inslauro.net .

Atentament,

Jordi Orta

Director de l’INS Lauro

Acte de comiat CF

El passat 1 de juny vam fer un petit acte de comiat de la promoció 2020-2021 dels CFGM CAFEMN i la promoció 2019-2021 del CFGS EASE.

Som afortunats, hem pogut fer tot el que estava programat dins del marc de pandèmia actual. A seguir endavant amb ganes i il·lusió.

Tot i la pandèmia heu fet molta pinya, heu viscut moltes experiències i sobretot heu après a ser grans tècnics! Molta sort en la nova etapa que ara comenceu. SOU UNS CRACKS

Temps de lleure amb 1r de CFGS, nit de comiat

27 de maig, última nit al càmping… Sopar especial per una nit de festa. D’aquí sortiran grans tècnics d’animació socioesportiva!!

Temps de lleure amb 1r de CFGS, quart i últim dia

Quart i últim dia de les “colònies” de 1r de GS. Uns quants jocs d’estratègia abans de dinar i recollir forces. Aquí finalitzem aquesta aventura plena d’experiències, coneixements, aprenentatges i també diversió!!

Temps de lleure amb 1r de CFGS, tercer dia

26 de maig, tercer dia de càmping amb primer de GS. Jornada esportiva amb competicions de volei-platja i handbol-platja. Avui per fi amb un dia sol.

Temps de lleure amb 1r de CFGS, segon dia

25 de maig, segon dia de càmping amb l’alumnat de 1r de GS. Activitats a la platja i esportives dissenyades i executades pels propis alumnes. Amb tant esforç cal alimentar-se bé, d’aquí sortiran grans Xefs.

Temps de lleure amb 1r de CFGS, primer dia

24 de maig, primer dia de càmping amb l’alumnat de 1r GS. Zona equipada i preparada per aquesta setmana d’OCI. Activitat de tir amb carabina gestionada per l’equip d’animació del càmping.

Guanyadors de l’Enigma de Sant Jordi 2021

El dimecres 26 de maig l’alumnat guanyador del concurs Enigma de Sant Jordi van a Homoludicus a rebre el seu premi.

El professorat guanyador ho celebra com cal!

Llistat barem provisional CFGM i Batxillerat

Avui dimarts 8 de juny es publiquen els llistats provisionals de baremació per la preinscripció del CFGM i Batxillerat:

El període de reclamació sobre la baremació va des del 9 al 15 de juny.