Ja hem seleccionat la cançó en castellà del 2007:
1. Escoltarem a l’entrada la cançó més votada que és:
Por la boca vive el pez, Fito & Fitipaldis amb 123 punts
2. A la sortida escoltarem la segona més votada:
Labios compartidos, Maná amb 82 punts
3. La cançó que no escoltarem a l’institut és:
Me muero, La 5ª Estación amb 73 punts