Dc 02/02: cançó castellà 2007

Ja hem seleccionat la cançó en castellà del 2007:

1. Escoltarem a l’entrada la cançó més votada que és:

Por la boca vive el pez, Fito & Fitipaldis amb 123 punts

2. A la sortida escoltarem la segona més votada:

Labios compartidos, Maná amb 82 punts

3. La cançó que no escoltarem a l’institut és:

Me muero, La 5ª Estación amb 73 punts

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *