1rB: Construcció de la piràmide

Els músics estem en ple procés de la construcció de la piràmide. De moment, hem decidit que cada costat farà 2m i per aquest motiu, l’altre dia vam representar la base al terra de l’aula. Per aconseguir-ho, vam investigar com podríem fer els 2 metres i vam adonar-nos que per fer un quadrat de costats iguals, havíem de trobar un punt comú. Així que vam realitzar la creu del mig per tenir una guia i després vam enganxar els costats.

Al cap d’uns dies, vam intentar construir una maqueta d’una piràmide amb fang. Amb aquest exercici ens hem adonat que la piràmide s’ha de construir “pedra a pedra” i vam veure que és força difícil. Tot i així, varis músics ho vam aconseguir! Després, cadascú va crear la seva figura.

 

[ més fotos: https://picasaweb.google.com/114058609009777482277/ProjecteEgipte?authuser=0&authkey=Gv1sRgCN7w9OHR78bfKA&feat=directlink ]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *