1r: Sabates amb personalitat!

Durant aquestes dues últimes setmanes, tan la classe del Sol com els músics, hem estat dedicant dues tardes a transformar una sabata en una obra d’art. I art de l’autèntic! Així que, primer ens vam mirar la sabata i vam imaginar en què la podríem convertir. A continuació, vam fer l’esboç o croquis sobre un full donant-li forma a la nostra idea. Per acabar, vam fer el més difícil: personalitzar la sabata! Però… ostres!! En han sortit autèntiques obres d’art!!


4 thoughts on “1r: Sabates amb personalitat!

  1. LLUÍS

    Sou uns artistes nois i noies !!!…M’encanta la transformació que heu fet de totes les sabates…FANTÀSTIC!!!

    Petonets per a tots i totes…

    Montse

    Reply
  2. lara

    Artistes en estat pur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Genial nois, treballeu molt i molt be !!!!!!!!!!!!!!
    Molts petons i seguiu així !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  3. MaRTa Post author

    Bona nit Montse i Lara! Moltes gràcies per seguir deixant petjada en aquest espai!! Sí que són uns autèntics artistes, ja ho podeu ben dir!! Tenen molt bones idees i saben plasmar-les! Fantàstic!! I espereu-vos que ben aviat us ensenyarem els monstres… són al·lucinants!

    Reply
  4. Raquel

    Genial! Genials les sabates i genials els monstres! Realment tenen raó en el que us estan dient: sou uns GRANS artistes! Ens encanta trobar les vostres creacions al passadís!
    Ara un petit missatge pels músics: sabem que tenim una cosa pendent, però hem tingut tantes cosetes aquests dies que no ho hem pogut acabar! HO sentim molt! Aquesta setmana, sí!

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *