“…estem parlant de la necessitat que tant els docents han de sentir que formen part de l’equip de professional, com els alumnes del seu grup classe, així com els famílies han de percebre clarament que tenen el seu lloc a l’escola, i que la seva posició de pares els confereix una prioritat en relació als fills.”
La xarxa amorosa per educar. Les idees clau de la pedagogia sistèmica multidimensional. Carles Parellada i Mercè Traveset.
“La meva imatge de l’ànima és que és gran i que nosaltres no tenim una ànima, sinó que estem en una ànima, que participem en ella. Aquesta gran ànima abasta tant els vius com els morts. Observem que els éssers vius es troven vinculats i controlats per una força que els supera […]”.
cita de Bert Hellinger extreta de La xarxa amorosa per educar. Les idees clau de la pedagogia sistèmica multidimensional. Carles Parellada i Mercè Traveset.
“La tonalidad es una fuerza natural como la gravedad”.
El arte de la composición musical. Paul Hindemith.
ACTIVITAT |
|
Jerarquia tonal amb els ulls tapats. | |
OBJECTIUS:
– Percebre i explorar sensorialment els sons produits per un mateix i la resta de companys. – Explorar les possibilitats de comunicació del cos i dels sons. – Sincronitzar els sons de l’escala i la possició en la jerarquia tonal. – Identificar i reconèixer la posició que cada grau de l’escala. – Prendre consciència de la totalitat i la seva importància. |
|
DATA I DURADA DE L’ACTIVITAT:
Part d’una sessió. |
MATERIAL I RECURSOS:
Materials: Mocadors per tapar els ulls. 1 Joc de Boomwhackers cromàtics. |
METODOLOGIA I DESENVOLUPAMENT:
Amb els ulls tapats es tracta de buscar el lloc que ocupa cadascú segons l’ordre de l’escala Major. |
Deixa un comentari