Merlí, capítol 2 (Plató)

Enllaç Extern –> http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/merli/merli-plato-capitol-2/video/5552234/

PREGUNTES:

1. Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida?
  2. Com ajuda el Merlí a l’Iván?
  3. El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa?
  4. Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? busca informació a Internet.

7 comentaris a “Merlí, capítol 2 (Plató)

1. •Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida?Per que no vol que li deixi.
    •Com ajuda el Merlí a l’Iván?Li dona consells y le quita el ordinador perque neteixi.
    •El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa?Lis diu a tota la clase que fasin un poema y lo ajuntan entre tots
    •Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? busca informació a Internet. No vol surti de la se va casa

2. PREGUNTES:

1-Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida?
    Perque el Pol no la vol, y la vol deixar, només per a fer l’acte sexual
    2-Com ajuda el Merlí a l’Iván?
    En fer els dures.
    3-El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa?
    Perque fan el poema entre tots, i tenia que ser individual
    4-Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? busca informació a Internet.
    Es Agorafobia i es que té por a sortir de casa

3. Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida? Perque ella i el Pol l’han deixat, i fa aquesta mentira perque no lo deixi.
    Com ajuda el Merlí a l’Iván? Anán a la seva casa i lo Ajuda i li dona consells.
    El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa? Que el poema que fa el Bruno no es tan solo d’ell, diu que o ha fet tota la classe.
    Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? busca informació a Internet. Agorafobia.
    FacebookTwitterGoogle+Compartir

4. Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida? Perque el Pol la iba a deixar i la berta no vol que li deixi

Com ajuda el Merlí a l’Iván? Anar a la seva casa i ajudar-li amb els deures i li va quitar el portatil per a que netegi

El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa? O fan entre tota la classe i acaben abans

Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? busca informació a Internet. Ara no m’enrecordo de la enfermetat pero se que no volia sortir de casa perque tenia por i també no netejava ni es duchaba

5. Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida? – Porque el Pol vol deixar a la Berta i la Berta Le diu aixo.
    Com ajuda el Merlí a l’Iván? – Li ayuda a nar a la seva casa del Bruno.
    El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa?- No la a fet no es un alumne si no la a fet el Bruno.
    Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? busca informació a Internet – Nose Com es diu la l’enfermetat pero se que no vol surtir de la seva casa porque te po.

6. Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida? -Porque Berta no vol deixar la relació amb el Pol.
    Com ajuda el Merlí a l’Iván?- L’hi ayuda anant a casa l’Ivan
    El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa? -Perquè ho tindrien que haver fet tots els seus poemes y ho van fer tots però 1 poema només y en el concurs li van donar el premi a Bruno y el Merli va dir que oh havian fet tota junts
    Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? busca informació a Internet. -Nose com es diu l’enfermetat però se que no vol sortir de la seva casa perquè té por i tampoc vol parlar
    FacebookTwitterGoogle+Comparteix

7. PREGUNTES:

Berta li diu al Pol que està embarassada, però és mentida. Per què li diu una mentida? PER QUE EL POL VOL DEIXAR A LA BERTA I DONCS LA BERTA LI DIU AIXO PER NO DEIXAR LA RELACIÓ
    Com ajuda el Merlí a l’Iván? ANANT A LA SEVA CASA
    El Merlí fa trampes al concurs de poesia. Com ho fa? PER QUE NO LA FET UN ALUMNE SI NO QUE LA A FET TOTA LA CLASE JUNTA
    Com es diu l’enfermetat que pateix l’Iván? L’EXTERIOR S’ HA CONVERTIT EN UNA AGONIA I UN PERILL PER A ELL I PASSA ELS DIES AL PIS, ON CONVIU AMB LA MÍRIAM, LA MARE, LA PERSONA AMB QUI TÉ EL VINCLE EMOCIONAL MÉS FORT.