PROJECTE DELS PORQUETS

Al llarg del primer trimestre els nens i nenes de P3B hem dut a terme el projecte “Busquem un nom per la classe”. Aquest projecte ha estat elaborat de manera molt significativa i manipulativa, sempre partint de les preguntes i curiositats del grup. Hem jugat amb diferents animals de la granja i altres animals. Hem mirat molts llibres, contes i finalment vam votar i decidir que volíem ser PORQUETS.
Un cop vam tenir el nom decidit, vam compartir tot allò que sabíem dels porquets, així com allò que volíem saber i com esbrinar-ho.
Primer ens vam mirar a nosaltres i vam veure que érem tots diferents i que els porquets, també. Vam adonar-nos que hi ha porquets de diferents colors i mides, vam descobrir què mengen, on viuen i com neixen i d’altres curiositats com ara que es rebolquen al fang quan tenen calor. També hem aprés a diferenciar porquets reals, d’altres que son de joguina i vam treballar conceptes com pocs, molts tot classificant els porquets de l’aula. I a més a més hem fet una caseta pels porquets, amb raconet amb fang.
A mesura que anàvem descobrint tot allò que volíem saber, anàvem realitzant un mapa conceptual, recollint tots els aprenentatges.
En aquest vídeo hi ha una mostra d’algunes activitats realitzades al llarg del procés.

PROJECTE DELS CONILLS

Al llarg del primer trimestre els nens i nenes de P3C hem dut a terme el projecte “Busquem un nom per la classe”. Aquest projecte ha estat elaborat de manera molt significativa i manipulativa, partint de les preguntes i curiositats del grup. Hem jugat amb diferents animals de la granja. Hem mirat molts llibres, contes i finalment vam votar i decidir que volíem ser CONILLS!

Un cop vam tenir el nom decidit, vam compartir tot allò que sabíem dels conills, així com allò que volíem saber i com esbrinar-ho.

Primer, vam observar com eren els conills i com érem nosaltres. Hem descobert que poden ser de diferents colors i les seves parts del cos. Hem après què mengen, on viuen, com fan les caques i de què tenen por. També ens vam convertir en conills amb el joc “Conillets a amagar” i vam fer uns caus on ens amagàvem. Hem treballat els nombres i classificat conills, i hem diferenciat conills de veritat o de fantasia a través d’imatges, llibres i contes.

A mesura que anàvem descobrint tot allò que volíem saber, anàvem realitzant un mapa conceptual, recollint tots els aprenentatges.

En aquest vídeo hi ha una mostra d’algunes activitats realitzades al llarg del procés.

PROJECTE DELS CAVALLS

Al llarg del primer trimestre els nens i nenes de P3A hem dut a terme el projecte “Busquem un nom per la classe”. Aquest projecte ha estat elaborat de manera molt significativa i manipulativa, sempre partint de les preguntes i curiositats del grup. Hem jugat amb diferents animals de la granja i altres animals. Hem mirat molts llibres, contes i finalment vam votar i decidir que volíem ser CAVALLS.
Un cop vam tenir el nom decidit, vam compartir tot allò que sabíem dels cavalls, així com allò que volíem saber i com esbrinar-ho.
Primer ens vam mirar i vam veure que érem tots diferents i que els cavalls, també. Vam adonar-nos que hi ha cavalls de diferents colors i mides, vam descobrir què mengen, on viuen, com fan les caques i com neixen. Hem classificat cavalls. Ens va sorprendre escoltar com amb les closques d’un coco podem fer el so del cavall i vam jugar a anar al pas, al trot i al galop! També vam descobrir que els cavalls no porten sabates, però sí ferradures.
A mesura que anàvem descobrint tot allò que volíem saber, anàvem realitzant un mapa conceptual, recollint tots els aprenentatges.
En aquest vídeo hi ha una mostra d’algunes activitats realitzades al llarg del procés.

ESPAIS DE P3

[2019] P3 Espais

Hem anat al parc de l’estació del Nord i ens ho hem passat molt bé.