Bona tarda famílies!!!
Avui hem començat el dia jugant amb els cotxes que feia molts dies que no eren a la classe. Les Formiguetes estaven molt contentes però força esverades i s’han despistat una mica. Hi ha hagut alguns conflictes i nens que ja no han escoltat gaire a l’hora de recollir. Això s’ha traslladat a diferents situacions al llarg del matí com fer fila per entrar del pati i n’hem parlat una bona estona. A la classe de Formiguetes les coses es diuen una vegada i no cal repetir ni perseguir ningú. Ells en saben molt i ara ja fa uns dies que ho feien molt bé!!!
Durant el matí hem anat treballant en el joc de les famílies que estem fent i que, ben aviat podreu prendre a casa.
Al pati ens hem trobat amb els Castors i hem passat una estona fantàstica plegats. Hem regat l’hort i hem jugat a l’estructura i a la baixada.
Al tornar a la classe, la Mercè ens ha ensenyat un tren que ha fet el seu germà molt xulo i hem continuat parlant de les coses que sabem dels trens. També hem explicat un conte d’explicat un conte d’escoltar que ha portat l’Aura.
A la tarda hem fet plastilina i hem pintat a la pissarra.
FAMÍLIES, RECORDO QUE QUAN PORTEU EL MENJAR DE CASA ÉS INTERESSANT QUE PORTEU EL QUÈ MARCA EL MENÚ. D’AQUESTA MANERA ÉS MÉS FÀCIL QUE TOTS TASTIN TOTS ELS ALIMENTS.