El President del Parlament de Catalunya, Ernest Benach, va visitar la nostra escola el passat 13 de febrer inaugurant l’experiència d’apropar el Parlament a les escoles. El projecte de “el Parlament a les aules” consisteix en la realització d’una simulació parlamentària amb l’alumnat de Cicle Superior de varies escoles.Sota el lema “I+P, Informar-se i Participar” el President  va transmetre als nens un missatge molt clar de que han d’implicar-se i participar en la societat, i per tant, en la política. A partir d’exemples propers i quotidians els hi va fer veure que tot allò que els envolta està relacionat amb la política i que per tant els hi afecta. D’aquesta manera, han d’estar informats per poder participar activa i cívicament en la nostra societat. També els hi va explicar el que significa la democràcia i el camí històric que ha recorregut fins als nostres dies.Així, després de la visita d’Ernest Benach la nostra escola està una mica més propera a la política i encara ha de treballar més en aquest camí, ja que els alumnes estan preparant el projecte de llei que hauran de presentar i defensar al Parlament en un ple escolar el proper 14 d’abril.

grup-alumnes1.jpg

grup-consell-escolar1.jpg

One thought on “El president del Parlament, Ernest Benach i Pascual, inaugura el projecte “el Parlament a les aules” al nostre centre

1. Lidia Piquet 6è

Be, ara ja no soc de sise pero la veritat es que trobare a faltar molt el “folki”, tots els profesors que he tingut i els meus amics que, durant 9 anys m’han ajudat a millorar cada cop mes ( companys i professors esclar!)
    bueno rsumint, que trobare a faltar tt eque em fet aqui, al folch i torres!!!
    Adeu i fins sempre