Escola i Política, una realitat conjunta

El passat divendres 8 de febrer el Conseller d’Educació, Ernest Maragall va fer una extensa visita a la nostra escola. El Conseller es va interessar per tots els aspectes que conformen l’escola, des dels mestres, alumnes fins a les instal·lacions i l’organització. Però va mostrar un especial interès en els aspectes referents d’escola inclusiva.

Durant aquesta trobada va compartir impressions amb els mestres i l’equip directiu sobre l’estat actual de l’educació i sobre la realitat diària que es viu com a educadors. També va voler apropar-se als alumnes, fent un recorregut per diferents aules de l’escola on no només va actuar com a observador sinó que va participar activament. Es va interessar especialment per aquells alumnes i alumnes amb discapacitats que estan integrats a l’escola.

Després de la visita, el conseller Maragall va destacar l’experiència del Folch i Torres com a un model d’escola inclusiva a seguir arreu de Catalunya. Les reflexions que ha realitzat sobre el rellevat paper de la nostra Comisió d’Atenció a la Diversitat ens animen a seguir treballant en aquesta línia i ens recorden a tots la importància de la integració.

Les declaracions es poden trobar al portal de la Generalitat de Catalunya, clicant el següent enllaç:   “El conseller Maragall destaca l’experiència d’escola inclusiva d’Esplugues”
Mireu les fotografies de la seva estada a l’escola