Els alumnes de sisè han participat en el programa Play al K3!

“Play” és un programa per practicar l’anglès amb música, amb cinema i amb jocs de lletres i números. La seva finalitat és que l’espectador passi una bona estona mentre aprèn, recorda o es familiaritza amb la llengua anglesa.

Els participants de “Play” són nois i noies de sisè de Primària (11 – 12 anys) de diferents escoles de Catalunya. Cada escola interpreta dues cançons que, prèviament, ha estat assajant a classe a partir d’un material audiovisual que li ha estat enviat. Les quatre cançons que es canten a cada programa van associades a una pregunta de comprensió oral que haurà de respondre el/la portaveu de l’altra escola, amb l’ajuda dels seus companys, repartits entre el públic.

En una altra prova, les dues escoles hauran de sumar esforços per respondre, de forma conjunta, en una prova de vocabulari que consisteix a formar una paraula a partir d’un lletrejat en anglès o bé a donar el resultat de les sumes i restes que se’ls pregunta, també en anglès.
Una altra prova és la del cinema, on els participants veuen l’adaptació d’una escena d’una pel·lícula, subtitulada en anglès, on hi ha un parany que han de trobar per puntuar.

Totes aquestes proves van sumant punts a un marcador que, després de 13 programes, decideix quina escola és la que ha acumulat més punts en la seva intervenció. El premi és una pissarra interactiva, un projector i tres ordinadors portàtils per a l’escola guanyadora de la temporada. A més del guanyador, quatre escoles més reben com a premi material audiovisual.

Si voleu podeu veure el video de la participació de la nostra escola, els nostres alumnes han fet un molt bon paper!

play.jpg

2 thoughts on “Els alumnes de sisè han participat en el programa Play al K3!

1. Lidia Piquet 6èB

Al programa ” play ” ens ho vam passar super bé!
    I la visita del Ernest Benach, va ser impressionant!
    BUeno,que ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé.
    Ja tinc ganes de que arribin les vacances però gens d’anarmen del cole.
    bueno us deixo per avui
    dew

2. clopez17 Post author

És perfecte que us ho passessiu tan bé! Ja saps que el cole sempre estarà oberta per a tú i els teus companys, I… esperem que continuis seguint el que fem i fins i tot participant en aquest blog