JUSTIFICACIÓ DE L’ACTIVITAT :
Per treballar la primavera proposo com a eina TAC el treball d’ un cartell digital amb la PDI
OBJECTIUS:
– Conèixer algun dels aspectes més importants de la primavera
– Escoltar amb atenció el conte de la papallona
– Aprendre la cançó de ” els ocells han arribat”
ORGANITZACIÓ :
Grup sencer
TEMPORITZACIÓ:
una sessió
RECURSOS:
PDI o canó
METODOLOGIA
En gran grup es treballaria el conjunt del cartell, com a treball introductori de la primavera . Llegirem la informació entre tots , mirarem el conte i aprendrem la cançó dels ocells. Aquest cartell serà accesible a l’ ordinador de l’aula i quan facin racó d’ ordinador hi poden tornar a anar , així mateix també el posarem al bloc d’aula per tal que els alumnes hi puguin accedir des de casa.
Visualitzar la presentació d’ imatges en gran grup . De cada imatge llegir de manera conjunta la frase o llegir-ne les paraules més rellevants i fer hipótesis de lectura de la resta. A partir d’aquí parlar entre tots de què en saben per fer una avaluació inicial i a partir d’aquí organitzar les activitats que es treballaran i en quines s’ incidirà més o menys.