Activitat 3 : Recull d’adreces de tardor

Aquesta activitat està pensada com a repàs de el que s’ ha  estat treballant de la tardor. Es tracta d’ una pàgina del delicious on  s’ hi recullen tot d’adreces interessants pels nens relacionades amb la tardor .  Jocs diversos , videos , presentacions d’ imatges , contes… Tot  són pàgines pensades per què els nens hi puguin navegar lliurement d’ una manera més o menys  autònoma.

RECURSOS DELICIOUS DE TARDOR

OBJECTIUS:

– Repassar el vocabulari  i característiques de la  tardor

– Mostrar una certa autonomía  en navegar per les pàgines de la tardor proposades

ORGANITZACIÓ :

Primer una presentació de l’activitat  amb el grup sencer i posteriorment treball per parelles davant de l’ ordinador.

TEMPORITZACIÓ:

una sessió

RECURSOS:

Aula d’ informàtica

METODOLOGIA

Una vegada treballats a l’aula el vocabulari de la tardor i alguns contes  i activitats de l’edu365 amb l’ajuda de la pdi aquesta activitat proposa que els alumnes es trobin davant d’ un recull d’activitats de tardor del delicious ( s’ hi inclouen contes,  reculls de vocabulari imatges  , jocs de l’edu365…)  Amb l’ajuda del canó o PDI , es presentaría en gran grup com és aquest recull i la manera de moure’s  d’ una página a una altra. Posteriorment i per parelles  hauríen d’anar explorant aquestes adreces d’ una manera més o menys autónoma.  També es pot  tenir el recull a l’ ordinador d’aula i que els alumnes hi pugin accedir en altres moments.