Ja arriba el Desembre

Amb l’arribada del mes de Desembre, a l’escola iniciem el treball de les nadales, aquest any en especial en treballarem una a cada Cicle. Perquè tothom pugui seguir el treball que fem i a la vegada practicar des de casa, us deixem aquí totes les cançons.

Aquest any amb els més petits de la colla cantarem la cançó “Els reis arriben a ciutat”.

Imatge de previsualització de YouTube

Amb els alumnes de Cicle Inicial treballarem una magnífica melodia amb la cançó “Com un estel”.

Imatge de previsualització de YouTube

Amb els nens i nenes de 3r i 4t en fem una en castellà, la cançó “Ven a cantar que ya llego la navidad”.

Imatge de previsualització de YouTube

I finalment els més grans de l’escola ens obsequiaran amb una nadala en anglès per completar el treball en les tres llengües curriculars, ens cantaran “Jingle Bell Rock”.

Imatge de previsualització de YouTube

I la nadala que aquest any cantarem conjuntament alumnes i mestres, si és que són capaços d’aprendre-se-la aquests darrers, serà “Estimo el Nadal“.