La Vella Quaresma

Després de molts dies d’inactivitat, retornem i actualitzem el bloc de l’aula de música.

Avui hi podrem trobar la cançó que cantarem fins a arribar a les vacances de Setmana Santa i amb la qual anirem fent el compte enrere amb l’ajuda de la nostra vella quaresma.

Imatge de previsualització de YouTube

Els alumnes de Cicle Superior han estat treballant la famosa obra de Verdi, l’opera Aïda de la qual us deixem uns fragments per a poder-la escoltar des de casa.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

I aquesta setmana anirem a l’auditori amb els nens de primària a escoltar una audició adient a cada un dels cicles.

En el cas de Cicle Inicial anirem a escoltar música i cançons que tots coneixem a través dels instruments de vent. Aquí us deixem un vídeo motivador que hem visualitzat amb aquests alumnes.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Amb els alumnes de Cicle Mitjà anirem a escoltar la música d’Acoblat amb la cobla Marinada.

Imatge de previsualització de YouTube

I els alumnes de Cicle Superior gaudirem de Música per a Camaleons que ens farà entendre d’on i quin moment ve la música de Rock.