Objectives /Objectius My Present, My Past, My Future

ENGLISH VERSION

This project is carried out by a school in Slovakia,  Súkromné gymnázium, the school  Zespól Szkól w Przeclawiu in Poland and ‘IES Eduard Fontserè in Spain

Our   objective are that pupils describe their present, discover their past and reflect about their future, and share it. The project will last two years, and this blog is where instructions to the Spanish pupils are provided.

In school year 2008-2009 we work about our Present

In school year 2009-10 we

• Summarised all we had learnt on  each other’s country on PowerPoint presentations using a common template
  • We learnt about famous people from the 60’s and 70’s and interviewed them.
  • Introduced ourselves
  • Interviewed parents about what Christmas was like in the 70s
  • Talk about famous people from the 60s and 70s
  • Wrote biographies about important ancestors
  • Selected and described  pieces of news
  • Interviewed teachers about what School was like when they were young
  • Talk about the future we want
For our children
For pupils
For the planet
For our countries

CATALAN VERSION

El projecte My Presentmy PastMy futurel’iniciem, el centre d’Eslovàquia Súkromnégymnázium, el centre Zespól Szkól wPrzeclawiu de Polònia i l’alumnat de 3r ESOde l’IES Eduard Fontserè de L’Hospitalet de Llobregat. La seva durada ha estat de dos anys. El centre eslovac va deixar el projecte en iniciar-se el segon trimestre d’aquest curs.

Els objectius del projecte estaven molt centrats en el currículum prescriptiu per a llengües estrangeres, i pretenien que l’alumne fos capaç d’assolir una certa autonomia a l’hora de descriure el seu present, descobrir el seu passat i reflexionar sobre el futur. Ens hem mogut en dos àmbits: El centre i l’entorn.

L’alumnat espanyol ha utilitzat, bàsicament, un blog per realitzar les tasques, que han estat dissenyades conjuntament per les professores agermanades i compartides.

El curs 2008-09

PRESENT

– Mostrem, descrivim i comparem els nostres centres

– Busquem informació sobre Polònia i Eslovàquia per fer un xat

Curs 2009-10

– Realitzem d’una presentació a partir del material recopilat per al xat, usant una plantilla comuna (els altres dos centres van acabar aquesta presentació a finals del curs anterior, però en el nostre centre va haver de repetir-se, perquè els resultats eren molt pobres).

PRESENT

– Realitzem les nostres presentacions “oficials”

– Presentem el barri

– Parlem d’aficions