CARNAVAL

La pluja no va poder amb les nostres il·lusions de gresca i disbauxa . Al matí ens vam disfressar d’emoticona i a la tarda vam venir disfressats d’allò que vam voler. Mireu quin goig!!!!

img_4703

img_4698

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *