Per finalitzar el curs d’educació viària hem fet una visita a la comisaria de la policia local de Granollers i així hem completat els nostres coneixements sobre aquesta formació.
Gràcies Jesús per ensenyar-nos tantes coses durant aquesta setmana. Ens ha agradat molt!!!!!