ADÉU CARNAVAL!!!! Leave a reply Dimecres 1 de març vam donar per finalitzat el Carnaval amb la celebració a l’escola de l’enterrament de la sardina. Ara comença la Quaresma.
CARNAVAL Leave a reply La pluja no va poder amb les nostres il·lusions de gresca i disbauxa . Al matí ens vam disfressar d’emoticona i a la tarda vam venir disfressats d’allò que vam voler. Mireu quin goig!!!!