FI DE CURS 6E D’EP Acabeu curs i etapa. Que tingueu MOLTA SORT!!!!
Teresa, tutora de 6è.
FI DE CURS 6E D’EP Acabeu curs i etapa. Que tingueu MOLTA SORT!!!!
Teresa, tutora de 6è.
El dia quatre de desembre, a les portes de les festes de Nadal, la nostra escola va organitzar dos actes solidaris adreçats a les persones que ho necessiten.
El primer va ser de col·laboració a la Marató de TV3 i el segon a la donació de sang.
La festa de la Marató enguany va anar adreçada al recapte de diners per a la investigació de les malalties minoritàries. Vam organitzar quatre actes, dos, fets pels alumnes: manualitats per vendre-les a les famílies i, un berenar solidari. Paral·lelament, l’ A.F.A., va organitzar uns altres dos: una tómbola i un esmorzar solidari amb jocs de taula.
Pel que fa la donació de sang, Cicle Inicial, van fer un experiment per veure les components de la sang, juntament amb un vídeo; 6è d’ E P , ens vam encarregar de la publicitat de la campanya; 3r d’ E S O, ens van fer xerrades per conscienciar-nos de la importància de donar sang i, finalment, va venir un autocar perquè les famílies i veïns en poguessin donar.
Aquests actes, m’aporten a part de valors com la solidaritat, a saber, que el que estem donant, ja siguin diners o sang, és molt important per a la vida d’altres persones que ha sigut afectades d’una manera o d’una altra.
Guerau Peguera Rubio
El dia 4 de desembre, a les portes de les festes de Nadal, la nostra escola va organitzar dos actes solidaris adreçats a persones que ho necessiten.
El primer va ser de col·laboració a la Marató de TV3 i el segon a la donació de sang.
La Festa de la Marató enguany va anar adreçada al recapte de diners per a la investigació de les malalties minoritàries.
Aquell dia van fer moltes activitats per guanyar diners, per exemple, al matí totes les classes van fer una manualitat nadalenca per vendre, a la tarda vam fer un berenar solidari i, dies després l’AFA va organitzar una tómbola i un esmorzar solidari.
Pel que fa a la donació de sang també vam fer vàries activitats: Els nens@ de Cicle Infantil van fer un experiment per veure els components de la sang i demostrar que no es pot fabricar, nosaltres (l’ alumnat de 6è) vam fer un dibuix, un anunci i una carta promocionant aquesta campanya, 3r d’ESO va fer una xerrada a tots els nens i nenes per conscienciar-nos de la important que és donar sang i per últim va arribar l’autocar de la donació.
A mi aquest dia m’agrada molt perquè aprenc a ser més empàtica i a valorar el que tinc, que no tinc cap malaltia ,estic sana i puc ajudar als altres.
Ainhoa Bosch Martínez
El massís de Collserola és un dels espais naturals més grans que hi ha prop de Barcelona. Amb el Tibidabo, com a turó, aquest Parc Natural ofereix un munt d’activitats per gaudir de la natura i de la vida sana. Fa unes setmanes, el 5 de novembre, l’alumnat de la primària de l’escola, vam anar en bus a aquest indret tan bonic. Vam fer un itinerari pel bosc observant les fulles de tardor caigudes i els arbres de fulles verdes i de tronc robust.
Enmig de la ruta, vam parar a un lloc des d’on vam veure i dibuixar un pont de fusta vell; però bonic, el magnífic estanc amb aneguets, la flora , la fauna…
A l’hora de dinar vam anar a la plaça del parc i allà van visitar-nos una família de porcs senglar que buscaven menjar, quin enrenou!
Va ser una experiència enriquidora perquè ens va encantar el paisatge; poder dibuixar-lo i pintar-lo.
Mireia Solís Carretero.
6è d’EP.