La pluja no va poder amb les nostres il·lusions de gresca i disbauxa . Al matí ens vam disfressar d’emoticona i a la tarda vam venir disfressats d’allò que vam voler. Mireu quin goig!!!!
Per finalitzar el curs d’educació viària hem fet una visita a la comisaria de la policia local de Granollers i així hem completat els nostres coneixements sobre aquesta formació.
Gràcies Jesús per ensenyar-nos tantes coses durant aquesta setmana. Ens ha agradat molt!!!!!