EL PERSONATGE DE LA SETMANA

La mestra recull per escrit tots els comentaris que fa el nen-a sobre el personatge que ha escollit presentar. A final de setmana els companys de la classe fan un dibuix amb el nom o una frase del personatge, es recull tot en un àlbum que l’infant s’emportarà a casa. És un record molt bonic.

Al llarg d’aquest curs es desenvolupa a P4 el treball del Personatge.

Elecció

Cada setmana un nen o una nena de la classe escull el personatge de la setmana ( per sorteig amb una cantarella, o per ordre d’una llista confeccionada a començament de curs pel mestre/a) .“Teo, Pingu, Spiderman, Blauet, Mascota (Hamster …)

La condició de portar el personatge comporta una sèrie de privilegis que a nivell emocional suposen molt per l’infant:

* gaudir de la llibertat de portar objectes relacionats amb el personatge .

* Comptar amb un espai on posar-los (el racó del personatge).

* Tenir una estoneta de dedicació a la setmana per tractar qüestions del personatge .

El racó del PERSONATGE:

és l’espai dins de l’aula on el nen o la nena pot exposar els objectes , joguines , DVD … relacionats amb el personatge que ha portat de casa.

LA PARTICIPACIÓ DE LA FAMÍLIA: Preparar els materials que el nen-a haurà de portar a l’escola ( joguines, fotos,vídeos, contes…)

Si voleu veure’n un petit exemple…

EL PERSONATGE DE LA SETMANA

Accions