LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Quan en el terra del nostre pati dansen les fulles seques dels plataners, el temps de la tardor arriba i amb ell la Festa de la Castanyada.

Un any més hem pogut celebrar aquesta diada gràcies a tota la Comunitat Educativa i en especial a l’AMPA.

Al llarg de la setmana a més d’escoltar la cançó del Marrameu hem fet moltíssimes activitats amb les quals hem après i gaudit d’aquesta festa.

Els més petits de l’escola han anat d’excursió a Alforja on han conegut la Maria Castanyera. Els petits i no tan petits han elaborat panellets. Han llegit i escoltat contes   i poemes relacionats amb aquesta diada i han après cançons i danses que han representat al pati de l’escola.

Els padrins i padrines de les aules de 4t, 5è i 6è han confeccionat una paperina per a què els seus fillols i filloles de P3, P4 i P5 poguessin posar les castanyes. Unes castanyes que aquest any han estat comprades, tallades i torrades per l’AMPA i el Josep.

Una castanyera, molt amiga de la Maria Castanyera d’Alforja, va venir a l’escola per visitar als alumnes d’educació infantil. Aquests li van cantar la cançó del Marrameu com a agraïment per venir de tan i tan lluny.

Uns dies que hem finalitzat ballant i menjant castanyes tots junts al pati. Unes castanyes boníssimes que els alumnes de 6è, disfressats de castanyeres, ens han repartit amb la col·laboració d’algunes mares.

Bona Castanyada a tothom!!!!

Un comentari a “LA CASTANYADA A L’ESCOLA

1. La festa de la Castanyada va ser inovidable, ens ho vam passar súper bé i felicito: a la classe d’infantil, a cicle inicial, a cicle mitjà i cicle superior. Tothom ho va fer súper bé. Felicitats!