29 d’octubre, un dia especial

El passat divendres 29 d’octubre a l’escola Montalbà de Preixana vam celebrar la Castanyada, mestres i alumnes, tots plegats.

Al matí vam collir olives davant de l’Ajuntament. El Modesto, l’agutzil del poble, ens va ajudar a col·locar les borrasses i a collir les olives amb els pintes. Ho vam fer per torns i per grups tots i totes els i les alumnes de l’escola.

Acte seguit vam anar a rentar i triar les olives. Despres, cadascú va preparar el seu pot, vam afegir aigua i sal, timó , romaní i sajolida.

L’Ajuntament ens va fer el detall d’invitar a tota l’escola a esmorzar. L’alumnat va poder disfrutar de pa amb oli i xocolata. Moltes gràcies!

A la tarda els nens i nenes es van disfressar de Castanyers i Castanyeres.

Finalment, vam sortir al pati, vam fer jocs i vam menjar les castanyes que van fer les famílies de l’escola.

UNA CASTANYADA INOBLIDABLE!

Aquí deixem un recull de fotos de tota l’activitat.

Feu clic aquí per veure les fotos de “Collim olives”.

Feu clic aquí per veure les fotos de l’esmorzar.

Feu clic aquí per veure les fotos de la Castanyada.

ALUMNAT DE CICLE SUPERIOR