Acomiadem les alumnes de sisè. Acomiadem el curs 2020-21.

Aquesta és la darrera entrada d’aquest curs. Ha estat un curs diferent al que coneixíem fins ara, degut a la situació de pandèmia Covid-19, però l’hem superat i amb nota! Gràcies sobretot a les alumnes i els alumnes de l’escola Montalbà que han sigut pacients amb les mesures d’higiene, les distàncies, el rentat de mans i en entendre que estàvem en una situació excepcional. També a les famílies que heu recolzat les decisions del departament d’Educació i del claustre de mestres. A l’Ajuntament i el poble en general que ens ha servit d’inspiració i llibre de text per aprendre més i millor del que tenim a la vora.

Finalment, i per sort, aquest dia 22 hem pogut estar plegats al pati de l’escola acomiadant el curs i a les nostres alumnes de sisè, la Montalbà i la Nàdia, a qui desitgem el millor en la nova etapa a l’institut.

Bon estiu!

Equip docent de l’Escola Montalbà.