Que bons són els productes del nostre hort!

El dia 19 de maig del 2021 vam anar a l’hort a collir les faves i els enciams. Primer vam collir quasi totes les faves de les faveres que havien caigut del gran tamany que tenien. Vam aconseguir omplir dues caixes de faves. El mestre va dir a uns quants alumnes que reguessin, mentre estaven regant els alumnes d’infantil ens van demanar que si els podíem omplir les regadores amb aigua per poder regar les plantes i les flors que hi ha fora l’hort. El mestre va encarregar a altres alumnes que collissin els enciams. El mestre ens va ajudar a collir-los. Quan els vam haver collit vam tornar a la classe i vam embolicar les faves i les vam repartir entre CM i CS i també vam embolicar els enciams pels alumnes de P1 i P2.

Una família ens va passar aquesta foto de les faves cuinades. Moltes gràcies i bon profit!!!

Nenes i nens de CS.